Przetargi.pl
Dostawa komory hiperbarycznej do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612854031
  • Data zamieszczenia: 2022-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Żwirki i Wigury 10
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612854031
    REGON: 000308560
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komory hiperbarycznej do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego komory hiperbarycznej, rok produkcji nie wcześniej niż 2021 rok. 2. Minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia, wymagane przez Zamawiającego, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ (opisie przedmiotu zamówienia).3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu okresu rękojmi za wady i gwarancji na komorę hiperbaryczną, która wynosi 24-miesiące. W okresie rękojmi za wady i gwarancji w ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:1) przystąpienia do usunięcia awarii (czas reakcji) w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-15.00) najpóźniej następnego dnia od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Za przystąpienie do usunięcia awarii Zamawiający uzna działanie Wykonawcy, które ma doprowadzić do usunięcia usterki lub rozpoczęcia diagnozy uszkodzenia w drodze wywiadu technicznego, serwisu zdalnego lub wizyty osobistej pracownika działu Wykonawcy, 2) naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii. W przypadku konieczności importu części zamiennych lub konieczności naprawy urządzenia poza granicami kraju Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu naprawy urządzenia do 10 dni roboczych,3) wymiany sprzętu na nowy w przypadku trzech awarii niezawinionych przez Zamawiającego, powodujących jego wyłączenie z eksploatacji w okresie jednego roku trwania gwarancji, przy spełnieniu warunków naprawy gwarancyjnej, 4) przekazania Zamawiającemu, po każdej planowej czynności serwisowej oraz każdej naprawie, raportu serwisowego zawierającego w szczególności opis wykonanych czynności serwisowych lub opis wykonanej naprawy z określeniem zużytych do naprawy części oraz określeniem czasu trwania naprawy serwisowej lub czynności serwisowej. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru: instrukcję obsługi w języku polskim (także wersję elektroniczną) i kartę gwarancyjną.5. Przedmiot zamówienia jako wyrób medyczny musi posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) i przepisach wykonawczych do tej ustawy.6. Termin płatności: 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.7. Wykonawca może dostarczać fakturę zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.8. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie przez Wykonawcę faktury w postaci elektronicznej, w formacie .pdf i przesłanie jej na adres poczty elektronicznej wskazanej przez Zamawiającego. 9. Zamawiający do niniejszej SWZ załączył projekt umowy (Załącznik nr 6 do SWZ), która zostanie podpisana z Wykonawcą.10. Przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie dostawę kolumny hiperbarycznej do Zamawiającego, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. Zamówienie nie obejmuje montażu, podłączenia kolumny hiperbarycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33157500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach