Obwód Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Opolska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3318150 wew. 300, , fax. 032 3318150 wew. 305
- Data zamieszczenia: 2020-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Obwód Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ
ul. Opolska 18
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 3318150 wew. 300, , fax. 032 3318150 wew. 305
REGON: 27625351400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-slaskie.pl/olkgliw
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kombinezonów i osłon na obuwie do zapobiegania COVID-19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kombinezonów i osłon na obuwie do zapobiegania COVID-19 z grupy 331 opisanych w załącznikach 1a do niniejszej SIWZ dla potrzeb gabinetów zabiegowych i stomatologicznych w wielospecjalistycznym zakładzie lecznictwa otwartego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wobec złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w/g zał. nr 2 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP I - dotyczy wszystkich Wykonawców W celu wstępnego potwierdzenia udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy składają: a) wypełniony Formularz Ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ). Oferta musi być opatrzona własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej; b) Formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 1a do SIWZ) - przy czym wszystkie pozycje w formularzu muszą zostać wypełnione; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert (zał. nr 2 do SIWZ); d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualne na dzień składania ofert (zał. nr 3 do SIWZ); e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców (zał. nr 2 i 3 do SIWZ) we właściwym dla niego zakresie. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy; g) Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom; h) w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Podwykonawców oraz przez podmioty na których zasoby Wykonawca się powołuje - zamieszcza właściwą informację w oświadczeniach (zał. nr 2 i 3 do SIWZ). i) przypadku braku wskazania Podwykonawców oraz podmiotów, z których zasobów będzie korzystał, Zamawiający uzna, że całość zamówienia zrealizowana zostanie przez Wykonawcę. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa wyrobów medycznych- obwody oddechowe
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2023-12-08 - Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowych
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa medycznych materiałów i sprzętu jednorazowego użytku do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Dodano: 2023-05-26 - Dostawy sprzętu medycznego, laboratoryjnego, odczynników, środków opatrunkowych i dezynfekujących dla Szpitala w Pilchowicach
Dodano: 2023-03-10 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2023-01-18 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2023-01-03