Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43300 Bielsko - Biała, ul. Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 816 43 70 , fax. 33 816 44 01
- Data zamieszczenia: 2017-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
ul. Wyzwolenia 18
43300 Bielsko - Biała, woj. śląskie
tel. 33 816 43 70, fax. 33 816 44 01
REGON: 24286529600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.4bip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kolumny laparoskopowej wraz z osprzetem dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgii Onkologicznej i Ogólnej Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej oraz dostawę stacji opisowych do badań mammograficznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Bialej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kolumny laparoskopowej wraz z osprzętem dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgii Onkologicznej i Ogólnej Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej mieszczącego się przy ul. Wyzwolenia 18 oraz dostawa i uruchomienie trzymonitorowych stacji mammograficznych opisowych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej mieszczącego się przy ul. Wyzwolenia 18. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: a) w ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający w zadaniu nr 1 wymaga dostawy i uruchomienia trzymonitorowych stacji mammograficznych opisowych z oprogramowaniem - 2 komplety. - termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia jak również rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia kiedy przedmiot dostawy został Zamawiającemu wydany do użytku na sprzęt komputerowy i oprogramowanie oraz 60 miesięcy na monitory diagnostyczne. Warunki gwarancji określono w załączniku nr 4B do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - sprzęt należy dostarczyć, zamontować i uruchomić w terminie wymaganym: do 3 tygodni od dnia zawarci umowy ale nie później niż do 07.12.2017 r. b) w ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający w zadaniu nr 2 wymaga dostawy kolumny laparoskopowej wraz z osprzętem. - termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia jak również rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia kiedy przedmiot dostawy został Zamawiającemu wydany do użytku. Warunki gwarancji określono w załączniku nr 4A do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - sprzęt należy dostarczyć, zamontować i uruchomić w terminie wymaganym: do 15.12.2017 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wybranego zadania) – zał. nr 4A i 4B do SIWZ; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w sekcji III.4) pkt 2). a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w sekcji III.1.3) polegają na zdolnościach innych podmiotów. 5. Oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE; 6. Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis do wykonywania czynności serwisowych w okresie udzielonej Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji. 7. Dokumentacja (oficjalne dokumenty firmowe, dane techniczne, instrukcje producenta ze zdjęciami (Zamawiający nie dopuszcza zastąpienie zdjęć rysunkami) potwierdzająca wartości podane w kolumnie „parametr oferowany” dla parametru ocenianego – zał. nr 4A i 4B do SIWZ;” 8. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane produkty będące wyrobami medycznymi posiadają aktualne dokumenty dopuszczające je do obrotu oraz spełniają wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. 2017, poz.211.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno myjących
Dodano: 2024-02-26 - DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ zgodnie z projektem pn. „Zakup aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w celu zwiększonego udzielania świadczeń w trakcie walki z epidemią wywołaną przez SARS-Cov-2. Ograniczenia rozprzestrzeniania epidemii wywołanej przez SARS Cov-2 poprzez zakup urządzeń do dezynfekcji oraz środków ochrony osobistej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie”
Dodano: 2021-02-24 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MYSZKOWIE
Dodano: 2021-02-16 - Zakup środków ochrony indywidualnej oraz doposażenie miejsc świadczenia usług w sprzęt niezbędny do walki z epidemią wirusa SARS-CoV-2 w SP ZOZ Państwowym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Dodano: 2021-02-12 - dostawy artykułów higieny osobistej, chemii gospodarczej, środków czystości oraz innych artykułów pomagających w utrzymaniu czystości dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
Dodano: 2020-12-31 - DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ zgodnie z projektem pn. „Zakup aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w celu zwiększonego udzielania świadczeń w trakcie walki z epidemią wywołaną przez SARS-Cov-2. Ograniczenia rozprzestrzeniania epidemii wywołanej przez SARS Cov-2 poprzez zakup urządzeń do dezynfekcji oraz środków ochrony osobistej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie”
Dodano: 2020-12-31 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MYSZKOWIE
Dodano: 2020-12-14 - Zakup, dostawa oraz montaż aparatury medycznej dla Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o.
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa sprzętu medycznego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
Dodano: 2020-10-22 - Dostawa sprzętu medycznego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
Dodano: 2020-10-07