Przetargi.pl
Dostawa kolumn aktywnych, monitorowych (4 szt.) oraz kolumn głośnikowych aktywnych nagłośnienia głównego (4 szt.)- (CPV 32340000-8)

Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-023 Kraków, Plac Św. Ducha 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4244516, 4244523 , fax. 012 4244506, 4244533
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
    Plac Św. Ducha 1 1
    31-023 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4244516, 4244523, fax. 012 4244506, 4244533
    REGON: 00027881800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowacki.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kolumn aktywnych, monitorowych (4 szt.) oraz kolumn głośnikowych aktywnych nagłośnienia głównego (4 szt.)- (CPV 32340000-8)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kolumn aktywnych, monitorowych (4 szt.) oraz kolumn głośnikowych aktywnych nagłośnienia głównego (4 szt.)- (CPV 32340000-8). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323400008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym, b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i do wykonywania składających się na przedmiot zamówienia czynności, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwa razy wykonywali dostawy urządzeń analogicznych do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 100.000,- zł, i wykonali je należycie, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnienie przez wykonawcę warunków wymienionych w punkcie 1 musi zostać potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w podpunkcie VIII.1. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej składającej ofertę wspólną, każdy ze wspólników przedstawia odrębne zaświadczenie. b) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. e) Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa pod lit. d), zostały wykonane należycie. f) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, opisane w punkcie VII SIWZ - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokumenty sporządzone w językach obcych należy złożyć z zachowaniem wymogów wskazanych w podpunkcie 2, wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slowacki.krakow.pl w zakładce Aktualności Administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach