Akademia Sztuki Wojennej ogłasza przetarg
- Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261814085, , fax. 261813217
- Data zamieszczenia: 2020-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki Wojennej
al. Gen. A. Chruściela 103
00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261814085, , fax. 261813217
REGON: 01157424400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA KOLOROWYCH LASEROWYCH URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH A3 ORAZ A4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolorowych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz A4. Kody CPV: 30232110-8 – drukarki laserowe 2. Termin realizacji zamówienia: do 15 dni od daty podpisania umowy (termin dostawy jest kryterium oceny ofert). 3. Gwarancja: minimum 24 miesiące od dnia dostawy (gwarancja jest kryterium oceny ofert). 4. Sposób dostawy: Wykonawca musi zapewnić wystarczającą ilość osób do rozładunku dostarczonego towaru i jego zeskładowania w magazynie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w dniu dostawy do godz. 930. 5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe niż opisane w załączniku 1A,1B do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca nie może zaoferować asortymentów o gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zawierający: a) ofertę cenową; b) oświadczenie dotyczące gwarancji; c) oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 2 do SIWZ ; 2) pełnomocnictwo – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ – (Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukarek laserowych monochromatycznych i monitorów na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa drukarek laserowych i atramentowych.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa drukarek osobistych
Dodano: 2023-10-17 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym dla Biura Rzecznika Praw Dziecka
Dodano: 2023-10-13 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-09-26 - Dostawa drukarek, skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-09-15 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych wraz kompleksową obsługą serwisową i wsparciem technicznym dla Biura Rzecznika Praw Dziecka
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa drukarek osobistych
Dodano: 2023-08-25 - Sukcesywne dostawy urządzeń drukujących w podziale na pakiety
Dodano: 2023-06-12 - ZAKUP – dostawa czytników kodów 20szt oraz drukarek 4 szt.
Dodano: 2021-05-27