Przetargi.pl
Dostawa kolektorów słonecznych i przebudowa instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w Opolskim Centrum Rehabilitacji.

Opolskie Centrum Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 48-317 Korfantów, ul. Wyzwolenia 11
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4319042 - 44 , fax. 077 4319019
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Rehabilitacji
    ul. Wyzwolenia 11 11
    48-317 Korfantów, woj. opolskie
    tel. 077 4319042 - 44, fax. 077 4319019
    REGON: 00065453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kolektorów słonecznych i przebudowa instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w Opolskim Centrum Rehabilitacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie polegać będzie na: - dostawie kolektorów słonecznych, - zsynchronizowaniu z istniejącym układem ciepłowniczym, - wykonaniu instalacji zasilającej wraz z izolacją przewodów, - wykonaniu instalacji elektrycznej + AKPiA - uruchomienie układu w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową, specyfikacją technicznego wykonania robót oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 404110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi 10.000 zł. Słownie: dziesięć tysięcy złotych za przedmiot zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi objętej zamówieniem, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 300 000 zł. brutto, - zapewnią kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (Uwaga! Kierownik budowy zgodnie z przepisem art. 21a Prawa budowlanego zobowiązany jest sporządzić lub zapewnić sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Osoby uczestniczące przy realizacji inwestycji powinny posiadać aktualne badania wysokościowe). - spełniają wymogi określone w SIWZ. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty (zał. nr 2) 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 3. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. wykaz wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania z w/w wykazu zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru robót. 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w dokumencie tym wykonawca zobowiązany jest przedstawić informacje dotyczące kluczowego personelu, planowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia) - załącznik nr 5 7. zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, potwierdzające wpis na listę członków danej Izby, z terminem ważności nie krótszym, niż termin wykonania przedmiotu umowy (31 sierpnia 2009 r.). 8. decyzję potwierdzającą wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. 9. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy, tj. decyzję wydaną przez właściwy organ samorządu zawodowego. Specjalność oraz zakres robót budowlanych określonych w uprawnieniach budowlanych (specjalizacje techniczno - budowlane) powinny obejmować prawo pełnienia funkcji kierownika budowy dla wszystkich robót niezbędnych do wykonania zakresu prac określonych treścią SIWZ i umową. 10. podpisane przez kierownika budowy oświadczenie o podjęciu się pełnienia obowiązków na budowie określonej niniejszym SIWZ. 11. dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ocr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną