Przetargi.pl
Dostawa koksu opałowego na sezon grzewczy 2009-2010, na potrzeby Zespołu Szkół w Brzegu - CPV 90113000-4 .

Zespół Szkół w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Ofiar Katynia 25
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 416 23 83, 416 37 98 , fax. 0-77 416 23 83 wew. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Brzegu
    ul. Ofiar Katynia 25 25
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0-77 416 23 83, 416 37 98, fax. 0-77 416 23 83 wew. 29
    REGON: 16023035100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mszbrzeg.wodip.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koksu opałowego na sezon grzewczy 2009-2010, na potrzeby Zespołu Szkół w Brzegu - CPV 90113000-4 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 74,720 kg koksu opałowego, na sezon grzewczy 2009-2010, do Zespołu Szkół w Brzegu, spelniającego nizej wymienione parametry : - wartość kaloryczna nie mniejsza niż 27.100 kJ/kg ; - grubość ziarna koksu powyżej 40 mm ; - zawartość popiołu max. do 10 % ; - zawartość siarki w koksie do 0,8 % ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901130004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 1.229,50 PLN za całość zamówienia . Wniesienia wadium należy dokonać przelewem, do banku BZ WBK S.A. I Oddział Brzeg, na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze konta 81 1090 2141 0000 0001 1244 9280 .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.), spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz złożą wymagane nią dokumenty . Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, wymienione w pkt. 7 ppkt. 1 a - c ogłoszenia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu . 1) W celu potwierdzenia, że : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : -Aktualnego odpisu z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzającego, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia . -Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega w uiszczaniu podatków i opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . -Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . -Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. ) b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : -Wykazu Nr 1 - wykaz zrealizowanych w latach 2006-2009 zamówień na dostawy, podobne do przedmiotu zamówienia, potwierdzonych załączonymi do niego rekomendacjami, na każdą wpisaną do niego pozycję . -Certyfikat jakości koksu opałowego, planowanego do realizacji przedmiotu zamówienia . Wyżej wymieniony dokument będzie wymagany od Wykonawcy przy każdej dostawie . c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów : -Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą . 2) Ponadto, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów : -Formularza oferty wraz z jego załącznikami, tj. Opisem przedmiotu zamówienia - Arkuszem cenowym - Załącznik Nr 3-1; -Wypełnionego i parafowanego przez uprawnionego do reprezentowania i zaciągania zobowiązań przedstawiciela Wykonawcy, Projektu umowy. -Pełnomocnictwa do podpisania oferty ( tylko w przypadku jej podpisania przez osobę nie uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, nie wymienioną w KRS lub EDG ), w formie oryginału potwierdzonego przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub kserokopii udzielonego wcześniej pełnomocnictwa, potwierdzonej notarialnie . -Oryginał lub poświadczona kserokopia dowodu dokonania wpłaty wadium uczestnictwa w postępowaniu .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszbrzeg.wodip.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach