Centrum e-Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 00-184 Warszawa, ul. Stanisława Dubois
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5970927, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum e-Zdrowia
ul. Stanisława Dubois 5A
00-184 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5970927, , fax. -
REGON: 001377706 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kodów dostępowych oraz licencji zapewniających dostęp do mocy obliczeniowej posiadanego przez Zamawiającego środowiska chmurowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zapewnienie dostępu do mocy obliczeniowej środowiska chmurowego w postaci subskrypcji: np. Azure Subscription Services Open Shared Single Subscriptions-Volume License OPEN 1 License No Level Qualified Annual lub równoważnej, która umożliwi: a) tworzenie nowych aplikacji i usług, b) przechowywanie danych oraz wykonywanie i odzyskiwanie kopii zapasowych tych danych, c) hostowanie witryn sieci Web i blogów, d) przesyłanie strumieniowe audio i wideo, e) dostarczanie oprogramowania środowiska chmurowego na żądanie, f) analizowanie danych w celu znajdowania wzorców i prognozowania, g) dostęp do skalowalnej platformy pozwalającej wykorzystać serwerowe systemy operacyjne, silniki baz danych relacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72415000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 700,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące siedemset 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer rachunku bankowego Zamawiającego: 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WRZ.270.120.2020”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w postaci dokumentu elektronicznego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, tj. wystawcę dokumentu. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty za pośrednictwem miniPortalu. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Wadium złożone w postaci dokumentu elektronicznego zostanie zwolnione Wykonawcom w terminach wynikających z ustawy PZP. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie wymienione w rozdziale VI pkt 1 lit. a) SIWZ; 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty, składanej w formie elektronicznej, dołączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do oferty składanej w formie pisemnej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być załączony do oferty w oryginale. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa hostingu
Dodano: 2023-12-20 - Zakup usługi hostingu aplikacji webowych
Dodano: 2023-10-09 - Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług konfiguracji i uruchomienia, a następnie hostingu stron internetowych Zamawiającego
Dodano: 2023-08-02 - Usługa hostingu
Dodano: 2023-07-31 - Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług konfiguracji i uruchomienia, a następnie hostingu stron internetowych Zamawiającego
Dodano: 2023-05-25 - Świadczenie usługi hostingu dla serwisów/domen: sw.gov.pl i dozorelektroniczny.gov.pl
Dodano: 2022-11-30 - Usługa hostingu stron internetowych wraz z usługą migracji serwisów BIP i ZP
Dodano: 2022-10-24 - Hosting środowiska do publikacji stron www na okres 24 miesięcy dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Dodano: 2022-08-12 - Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków.
Dodano: 2021-03-26 - Dostawa kodów dostępowych oraz licencji zapewniających dostęp do mocy obliczeniowej posiadanego przez Zamawiającego środowiska chmurowego.
Dodano: 2021-02-15