Przetargi.pl
dostawa klisz rentgenowskich, mammograficznych i chemikaliów

Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Małachowskiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7637636 , fax. (032) 2651430
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Małachowskiego 12 12
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. (032) 7637636, fax. (032) 2651430
    REGON: 27820930000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa klisz rentgenowskich, mammograficznych i chemikaliów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    klisze rentgenowskie, mammograficzne i chemikalia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki podane w ustawie z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm), tj. : a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 niniejszej ustawy; b) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ, tj.; a)przedstawią ofertę zgodną z warunkami określonymi w SIWZ; b)załączą wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty c) zaoferują przedmiot zamówienia posiadający ważne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynku polskim i odpowiadający określonym normom oraz spełniający wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w Zał. Nr 2 do SIWZ; d) dostarczą Karty charakterystyki odczynników w Pakiecie I i II ; e) dostarczą wybrane losowo 3 sztuki oferowanych klisz naświetlonych sensytometrem kompatybilnym z densytometrem o nazwie NORMSCAN firmy PEHAMED w celu weryfikacji parametrów technicznych, zgodnie z wymogiem w Pakiecie II Zał. 2 do SIWZ. 3. Dodatkowe wymagania jakie muszą spełnić Wykonawcy: a) wykonają powyższy przedmiot zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego określonym w części VI SIWZ; b) zagwarantują niezmienność cen w całym okresie trwania umowy. Zmiana cen może nastąpić tylko w przypadku zmiany stawek podatku VAT; 4. Zamawiający dokona badania ofert pod kątem spełniania wymogów SIWZ oraz naruszenia zasad ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferty naruszające te zasady i wymogi zostaną odrzucone. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, które dostarczy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia: 2) Oświadczenie z o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4) Świadectwa dopuszczenia do stosowania wymagane prawem zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych, tj. deklaracja zgodności CE producenta lub wpis / potwierdzenie zgłoszenia oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania; 5) dokumenty potwierdzającego spełnienie wymagań zgodnie z zapisem w Części VII pkt 2 d) SIWZ 6) Próbki zgodnie z warunkiem określonym w Części VII pkt 2 ppkt e) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzzoz.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach