Przetargi.pl
Dostawa klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych dla potrzeb Pracowni RTG

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych dla potrzeb Pracowni RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa klisz rentgenowskich oraz odczynników fotochemicznych: wywoływacza do zdjęć rentgenowskich i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej dla potrzeb Pracowni RTG, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Asortymentowo - Cenowy. Bezwzględne wymogi dot. klisz rentgenowskich: 1. Klisza uczulona na światło niebieskie. 2. Klisza musi być znakowana na obrzeżu. Bezwzględne wymogi dot. odczynników fotochemicznych: 1. Bez zawartości kwasów nieorganicznych 2. Wywoływacz o wydajności nie mniej niż 320 ml/m2. 3. Utrwalacz o wydajności nie mniej niż 500 ml/m2. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę klisze rentgenowskie i odczynniki fotochemiczne muszą pochodzić od jednego producenta. Błony rentgenowskie muszą być oznakowane nazwą producenta, typem filmu, datą ważności oraz numerem serii (widocznym po obróbce chemicznej filmu). 1. Zamawiający rozumie przez dostawę klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych cykliczną dostawę na wezwanie Zamawiającego. 2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez okres obowiązywania umowy. 3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu. 4. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio jeden lub dwa razy w miesiącu. 5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia faksem. 6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega: - ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie - zmniejszeniu do 25%, w czasie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. - w sytuacjach wyczerpujących znamiona siły wyższej np. zmiana katalogu świadczeń, zmiana profilu działalności, stan wyjątkowy, ilości zamawianych towarów mogą ulec dalszym zmianom bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 495,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane towary do obrotu, stosowania w kraju; Materiały informacyjne producenta oferowanych klisz i odczynników, uwzględniające wymogi jakościowe podane na stronie nr 8 SIWZ, które będzie oceniać Zamawiający; Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych - dotyczy odczynników fotochemicznych; Informację na temat sposobu fakturowania i kosztów opakowań po wywoływaczu i utrwalaczu oraz sposobu ich odbioru od Zamawiającego; Potwierdzenie wpłaty wadium; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane towary do obrotu, stosowania w kraju; Materiały informacyjne producenta oferowanych klisz i odczynników, uwzględniające wymogi jakościowe podane na stronie nr 8 SIWZ, które będzie oceniać Zamawiający; Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych - dotyczy odczynników fotochemicznych; Informację na temat sposobu fakturowania i kosztów opakowań po wywoływaczu i utrwalaczu oraz sposobu ich odbioru od Zamawiającego; Potwierdzenie wpłaty wadium; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość oferowanego towaru oceniana na podstawie materiałów informacyjnych producenta
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach