Powiat Bielski ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 8136-900 , fax. 33 8136-897
- Data zamieszczenia: 2021-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
ul. Piastowska 40
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 8136-900, fax. 33 8136-897
REGON: 72181706000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.bielsko.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: „Dostawa klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty” Zamówienie obejmuje dostawę: a) 206 szt. klawiatur ergonomicznych - o ergonomicznym układzie ze zintegrowaną podpórką pod nadgarstki, klawisze ułożone w falę (łuk), naturalnie dostosowane do układu palców, mającą: czytelne, trwałe oznaczenia ułatwiające szybkie pisanie, klawisze funkcyjne pozwalające przyspieszyć dostęp do najczęściej wykonywanych funkcji, przewodowa b) 211 szt. myszek pionowych – ergonomiczne, przewodowe c) 206 szt. podstaw pod monitory - z organizerem na drobne akcesoria biurowe czy też dokumenty, (szufladki, półeczki), d) 211 szt. uchwytów na dokumenty - obrotowy z regulacją ustawień wysokości, kąta pochylenia oraz odległości od pracownika Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237460-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach modernizacji stanowisk miejsc pracy w Miejskim Szpitalu Zespolonym (16 pakietów) na potrzeby realizacji projektu pn: "ERGONOMIA W MOIM MIEJSCU PRACY" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2021-04-16 - Zakup i dostawa sprzętu w ramach modernizacji stanowisk miejsc pracy w Miejskim Szpitalu Zespolonym (16 pakietów) na potrzeby realizacji projektu pn. „ERGONOMIA W MOIM MIEJSCU PRACY” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2020-12-22