Przetargi.pl
Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Straży Miejskiej w Łodzi

Straż Miejska w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-521 Łódź, Wólczańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 250 22 28, , fax. 42 630-93-22
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska w Łodzi
    Wólczańska 121/123
    90-521 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 250 22 28, , fax. 42 630-93-22
    REGON: 47000614500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.strazmiejska.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Straży Miejskiej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Numeracja zgodna z SIWZ: 3.1 Przedmiotem Zamówienia jest dostawa elektronicznych kart przedpłaconych na okaziciela dla pracowników Zamawiającego w ilości 473 sztuk plus jedna karta techniczna łącznie 474 szt. – Zamawiający w umowie lub w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni od daty podpisania umowy określi pisemnie podział wartościowy na poszczególne karty. 3.2 Pod pojęciem elektronicznych kart przedpłaconych, zwanych dalej kartami, należy rozumieć oferowaną przez Wykonawcę usługę polegającą na wydaniu i obsłudze elektronicznej karty przedpłaconej na okaziciela tj. instrumentu płatniczego służącego do dokonywania płatności w kraju i za granicą w obiektach handlowych, usługowych, kulturalnych i innych za zakup towarów i usług oraz do ewentualnego dokonywania doładowania karty przez użytkownika we własnym zakresie jak i wypłat gotówkowych z bankomatów na terytorium Polski, z zastrzeżeniem, iż emisja kart na okaziciela nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów zawartych w art. 15 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.). 3.3 Okaziciel dysponujący kartą musi posiadać możliwość: 3.3.1 Sprawdzania salda, 3.3.2 Zmiany hasła PIN, 3.3.3 Wglądu do historii transakcji, 3.3.4 Czasowej blokady karty, 3.3.5 Zastrzeżenia karty, 3.3.6 Wymiany zagubionej, anulowanej, zastrzeżonej lub zniszczonej karty, 3.3.7 Korzystania z promocji oraz ofert specjalnych w obiektach handlowych usługowych i innych z którymi Wykonawca ma podpisane oddzielne umowy partnerskie 3.4 Zakres zamówienia w ramach wynagrodzenia za jego realizację obejmuje: 1. Dostawę i obsługę 474 szt. elektronicznych kart przedpłaconych na okaziciela słownie: czterysta siedemdziesięciu czterech sztuk, w tym jedna karta techniczna. zawierająca kwotę nierozdysponowaną przez Zamawiającego w umowie lub najpóźniej w ciągu 3 dni od daty jej podpisania. 2. Wymagany minimalny termin ważności kart: 12 m-cy od daty podpisania umowy 3. Miejsce realizacji kart przedpłaconych: obiekty handlowe, gastronomiczne, usługowe, kulturalne i inne, znajdujące się w Polsce oraz poza jej granicami posiadające terminale płatnicze oraz ewentualna wypłata gotówki z bankomatów na terytorium Polski. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrzenia Zamawiającego w karty przedpłacone oraz poniesienia pełnych kosztów związanych z ich wyprodukowaniem, dostarczeniem i obsługą. Zamawiający ani okaziciel karty nie mogą ponosić żadnych dodatkowych kosztów z tytułu ich realizacji, w tym z tytułu wymiany i wydania duplikatu. 5. Celem ustalenia liczby obiektów oferujących zakupy na terenie miasta Łodzi na promocyjnych i preferencyjnych warunkach dla posiadaczy kart przedpłaconych Wykonawca dołączy do oferty wykaz, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Łodzi obiektów handlowych, usługowych, gastronomicznych i kulturalnych, które dodatkowo deklarują promocje/rabaty, i z którymi Wykonawca ma podpisane oddzielne umowy partnerskie – Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga by środki zdeponowane na poszczególnych kartach przedpłaconych były przechowywane na dedykowanym rachunku bankowym oraz by zgodnie z regulacjami prawnymi były one objęte Bankowym Funduszem Gwarancyjnym co zabezpieczy zdeponowane środki w razie upadłości Banku lub Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga by w ramach oferowanej ceny Wykonawca dostarczył 474 sztuki (czterysta siedemdziesiąt cztery sztuki) kopert wraz z wykazem punktów promocyjnych na terenie Miasta Łodzi. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ 9. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość kart, zaś w przypadku ich uszkodzenia, zagubienia lub anulowania (zastrzeżenia) Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany uszkodzonych lub anulowanych (zastrzeżonych) kart na nowe wolne od wad i/lub wydania duplikatu karty w przypadku jej zagubienia – bez jakichkolwiek dodatkowych opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30163000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca obowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach