Przetargi.pl
Dostawa kart logowania do systemu biletowego Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg

  • Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 596 41 13
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
    ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 20
    00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 596 41 11, fax. 22 596 41 13
    REGON: 14060331300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Instytucji Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kart logowania do systemu biletowego Centrum Nauki Kopernik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest jednorazowa dostawa 160 000 sztuk kart logowania do systemu biletowego Centrum Nauki Kopernik zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznikiem nr 1 do SIWZ . Ponadto opis przedmiotu zamówienia określa wzór Umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu 5 (pięciu) próbek Kart w terminie 5 dni od dnia podpisania Umowy. Wykonawca dokona dostawy na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego (00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224570008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wnosi wadium w kwocie odpowiadającej wartości 3 000,00 zł, (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 4. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium i do dostarczenia Zamawiającemu dokumentu wadium nie później niż w terminie składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, bądź poręczenia z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust 4a lub 5 Ustawy. 6. W przypadku wadium wnoszonego w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), w ww. gwarancjach powinni być wymienieni wszyscy uczestnicy konsorcjum. 7. Jeśli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium, Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach Wykonawca załączył kopie dokumentów potwierdzające wniesienia wadium do Oferty przed upływem terminu do składania Ofert. 8. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji całego zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl;http://www.bip.kopernik.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach