Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4010185, 4010405 , fax. 032 2308027
- Data zamieszczenia: 2012-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Górnych Wałów 9 9
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 4010185, 4010405, fax. 032 2308027
REGON: 00345197300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa karnetów wstępu do obiektów sportowo rekreacyjnych wraz z nabyciem praw do uczestnictwa w organizowanych tam zajęciach przez pracowników OPS w Gliwicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Z uwagi na finansowanie karnetów ze środków ZFŚS zainteresowani pracownicy będą mieli przyznane dofinansowanie w zależności od wysokości dochodu tj. w granicach 35% do 50% 2. Zakup karnetów wstępu na obiekty sportowe dla: a. pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach w ilości od 50 do 100 szt. b. osób towarzyszących od 0 do 30 szt. c. dzieci pracowników w ilości od 0 do 10 szt. 3. Pracownik - osoba zatrudniona przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach na podstawie umowy o pracę. 4. Osoba towarzysząca - osoba zgłoszona przez pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach 5. Dziecko - dziecko pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach 6. Obiekty sportowe - przez obiekty sportowe rozumie się obiekty takie jak: basen, lodowisko, ścianka wspinaczkowa, korty, sale sportowe, kręgielnie, bilard, paintball itp. 7. Zajęcia sportowe - przez zajęcia sportowe rozumie się zajęcia takie jak: aqua aerobic, joga, sztuki walki, taniec, zajęcia fitness, sauna, siłownia, squash, body space itp. 8. Punkt partnerski - podmiot prawny lub osoba fizyczna świadcząca usługi na rzecz użytkowników karnetów przez minimum 5 dni w tygodniu z wyłączeniem okresów świątecznych. 9. Usługa sportowo-rekreacyjna - korzystanie z obiektu sportowego w czasie jego otwarcia lub branie udziału w zajęciach sportowych w czasie organizowanych zajęć. 10. Karnet wstępu dla zamawiającego oznacza nabycie praw do uczestnictwa w organizowanych zajęciach sportowych i/lub korzystania z obiektów sportowych. 11. Karnety dla osób towarzyszących mają obejmować wszystkie usługi dostępne w karnecie dla pracowników. 12. Karnety dla dzieci mogą obejmować wszystkie usługi dostępne w karnecie dla pracowników bądź też wybrane. 13. Częstotliwość korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych przypadające w jednym tygodniu to korzystanie z usług sportowo-rekreacyjnych: - tego samego lub różnego rodzaju, - w jednym punkcie partnerskim bądź w różnych punktach partnerskich, - w ciągu jednego dnia (bez interwału czasowego) lub dowolnej ilości dni w tygodniu. 14. Do oceny oferty będą brana pod uwagę: a. ilość punktów partnerskich na terenie miasta Gliwice b. częstotliwość korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych (wymagane minimum - 7 usług sportowo-rekreacyjnych w tygodniu). 15. Do oceny ofert nie będą brane pod uwagę punkty partnerskie, których jedyną działalnością jest prowadzenie usług takich jak: masaż, kosmetyka oraz solarium. 16. W przypadku, gdy w obiekcie sportowym, z którego będzie korzystał posiadacz karnetu wstępu obowiązuje rezerwacja wizyt, posiadacz karnetu wstępu może dokonać maksymalnie trzech wizyt w ciągu tygodnia chyba, że wykonawca dopuszcza większą ilość wizyt. 17. Wykonawca może opracować regulamin korzystania z karnetów wstępu, który zostanie dołączony do umowy. Zapisy w regulaminie korzystania z karnetów wstępu nie mogą być sprzeczne z zapisami w SIWZ. 18. Dla pracowników OPS oraz osób towarzyszących, którzy posiadają karnety wstępu wykonawca udostępnia korzystanie przynajmniej na terenie województwa śląskiego z usług sportowo-rekreacyjnych we wszystkich punktach partnerskich, z którymi ma podpisane umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224570008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Punkty partnerskie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną