Przetargi.pl
Dostawa karnetów uprawniających do wstępu i udziału w zajęciach w obiektach partnerskich dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2
    10719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa karnetów uprawniających do wstępu i udziału w zajęciach w obiektach partnerskich dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający wymaga zaoferowania karnetów uprawniających do wstępu i udziału w zajęciach w obiektach partnerskich (minimum 30) na terenie miasta Olsztyn w tym muszą się znajdować obiekty sportowe (minimum 5), baseny o długości 25 m każdy (minimum 2), szkoły sztuk walki (minimum 2) oraz szkoły tańca (minimum 2) na terenie miasta Olsztyn. 2. Wstęp do obiektów partnerskich przywołanych przez Wykonawcę, celem spełnienia kryterium wyboru i oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, nie może być dodatkowo płatny za okazaniem karnetu. 3. Zamawiający dopuszcza jednak możliwość skorzystania z usług dodatkowo płatnych za okazaniem karnetu w innych obiektach partnerskich z którymi Wykonawca ma podpisaną ważną umowę. 4. Zamawiający deklaruje chęć nabycia 600 karnetów w danym okresie rozliczeniowym, uprawniających do wstępu do obiektów rekreacyjnych, sportowych lub rehabilitacyjnych o zróżnicowanym charakterze i jednocześnie informuje, iż zadeklarowana ilość jest wynikiem zgłoszonego zapotrzebowania oraz ich wykorzystaniem w ramach poprzednio zawartych umów. 5. Z uwagi na brak możliwości przewidzenia zakupu konkretnych ilości Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień na mniejszą niż specyfikowana ilość karnetów będących przedmiotem niniejszego postępowania. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaoferował karnety uprawniające do korzystania z różnych form rekreacji takich jak np.: basen, zajęcia fitness, zajęcia shape, nauka tańca, ścianka wspinaczkowa, siłowania, tai-chi, indor cycling (spining, body bike), sztuki walki etc. 7. Zamawiający przewiduje dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych do usług sportowo rekreacyjnych na rzecz osób uprawnionych tj. (Pracownik, były pracownik, współmałżonek i dzieci) w wysokości 50%. Usługi które nie posiadają charakteru sportowego tj. np. vacu, masaże (rollmasaże), solaria, zabiegi kosmetyczne, zabiegi fryzjerskie nie będą finansowane w ramach przedmiotowego zamówienia. 8. Karnety muszą umożliwiać wstęp bez ograniczeń do każdego obiektu partnerskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz opis przedmiotu zamówienia sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.4. Wypełnione i podpisane oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. 1.5. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 1.6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS, CEIDG, umowa spółki etc.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną