Nadleśnictwo Złotów ogłasza przetarg
- Adres: 77-400 Złotów, Al. J.P.Lenne 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-67 2633471 , fax. 0-67 2632557
- Data zamieszczenia: 2013-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Złotów
Al. J.P.Lenne 1 1
77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
tel. 0-67 2633471, fax. 0-67 2632557
REGON: 57006455300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa karmy dla zwierzyny na potrzeby Nadleśnictwa Złotów - II postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla zwierzyny na potrzeby Nadleśnictwa Złotów zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminów i miejsca dostawy. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 niezależne od siebie części: Część 1 - dostawa buraków cukrowych w ilości 110 ton Część 2- dostawa ziemniaków paszowych w ilości 50 tony Część 3- dostawa marchwi jadalnej w ilości 55,5 tony 3. Wykonawca dostarczy wskazany asortyment zgodnie z określonym harmonogramem dostaw, do miejsc wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z ich rozładunkiem. Miejsca dostaw : a) magazyn leśnictwa Leśnik, Czajcze - Leśnik, 77-430 Krajenka b) magazyn Ośrodka Edukacji Przyrodniczo Leśnej i Ekologicznej, ul. Partyzantów 11, 77-400 Złotów 4. Przy każdorazowej dostawie Wykonawca sporządza protokół zdawczo - odbiorczy, który po potwierdzeniu przez upoważnionego pracownika Nadleśnictwa będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury VAT. W protokole będą znajdowały się co najmniej następujące informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość dostarczanego towaru, data miejsce przekazania, potwierdzenie pisemne obu stron. 1 egzemplarz podpisanego przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego wykonawca każdorazowo dołącza do faktury VAT. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy jednorazowej w ramach danej części, o ile dostawa zostanie wykonana nie później niż w pierwszym terminie przewidzianym w harmonogramie ( I transza). 6. Zamawiający zastrzega, że podana wielkość zamówienia jest wielkością planowaną i może ulec w zmianie w zależności od możliwości finansowych i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może zredukować wielkość zamawianych dostaw maksymalnie o 30% ich ilości w każdej z części. 7. Wykonawca każdorazowo przez dokonaniem dostawy powiadomi Zamawiającego o tym fakcie na 2 dni robocze przed terminem dostawy, przesyłając informację drogą pisemna lub faksem na nr: +48 67 263 25 57 . 8. Warunki zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę umowną obejmującą rzeczowy zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wybranego wykonawcy. Zamawiający przewiduje płatności częściowe, dokonywane po każdorazowej dostawie poszczególnych partii towaru, zgodnie z zasadami określonymi w dziale III pkt. 4 SIWZ. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi każdorazowo w ciągu 14 dni po złożeniu faktury. Warunkiem zapłaty jest załączenie do faktury protokołu zdawczo-odbiorczego (częściowego lub ostatecznego) bez uwag. Wykonawca nie może dzielić podanej części na mniejsze. Oferta winna obejmować pełny zakres części wg. SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031131007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zlotow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa warzyw, jabłek, jaj 24 ZP 2016
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa warzyw, jabłek, jaj 18 ZP 2015
Dodano: 2015-07-08 - Dostawa warzyw, jabłek, jaj - 18 ZP 2014
Dodano: 2014-07-08 - Dostawa karmy dla zwierzyny na potrzeby Nadleśnictwa Złotów - buraki cukrowe w ilości 110 ton
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa karmy dla zwierzyny na potrzeby Nadleśnictwa Złotów
Dodano: 2013-09-20 - 13 ZP 2013 Dostawa warzyw, jabłek, jaj -
Dodano: 2013-06-25 - Dostawa warzyw, jabłek oraz jaj - 20/ZP/2012
Dodano: 2012-06-18 - Dostawa warzyw oraz jaj 18 ZP 2011
Dodano: 2011-06-08 - Dostawa warzyw , jabłek oraz jaj 16/ZP/2010
Dodano: 2010-05-20 - Dostawa warzyw, jabłek oraz jaj
Dodano: 2009-05-20