Przetargi.pl
Dostawa karmy dla psów i kotów dla potrzeb Schroniska dla Zwierząt w Poznaniu

Jednostka Budżetowa USŁUGI KOMUNALNE ogłasza przetarg

  • Adres: 60-521 Poznań, ul. Juliusza Słowackiego 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8462900, 8462903 , fax. 061 8462911
  • Data zamieszczenia: 2010-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Budżetowa USŁUGI KOMUNALNE
    ul. Juliusza Słowackiego 43 43
    60-521 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8462900, 8462903, fax. 061 8462911
    REGON: 63205661700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa karmy dla psów i kotów dla potrzeb Schroniska dla Zwierząt w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy dla psów i kotów do Schroniska dla Zwierząt w Poznaniu, ul. Bukowska 266, w oryginalnych opakowaniach producenta, z podziałem na następujące części:
    1) Dostawa karmy suchej dla psów dorosłych - 7900 kg,
    2) Dostawa karmy suchej dla psów młodych i rosnących - 2500 kg,
    3) Dostawa karmy suchej dla kotów dorosłych - 720 kg,
    4) Dostawa karmy suchej dla kotów młodych - 350 kg,
    5) Dostawa karmy mokrej dla kotów dorosłych - 575 kg,
    6) Dostawa karmy mokrej dla kotów młodych - 200 kg.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz.
    UWAGA: podane ilości szacunkowe dotyczą wagi karmy netto.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części.
    Minimalna przydatność do spożycia/ trwałość: zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie karmy suchej i karmy w puszkach dla zwierząt domowych, nie mniejsza niż 6 miesięcy od daty dostawy do Schroniska.
    Określone w niniejszej siwz i jej załącznikach ilości karmy należy traktować jako szacunkowe. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż łączny zakres zamówień w czasie trwania umowy może nie osiągnąć ilości szacunkowych, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia.
    Czas, w jakim Wykonawca będzie zobowiązany wykonać dostawę od każdorazowego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego: 96 godzin.
    Zamawiający dopuszcza powierzenie przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wykorzystania aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 157130009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach