Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 06-500 Mława, ul. A. Dobrskiej 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6543240 , fax. 023 6543240
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. A. Dobrskiej 1 1
06-500 Mława, woj. mazowieckie
tel. 023 6543240, fax. 023 6543240
REGON: 00030247400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa karetki typu S wraz z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa karetki typu S wraz z wyposażeniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4.800 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia z art. 22 i 24 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, zawartych w rozdziale II i III SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w rozdziale II, III SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ) Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2 - oświadczenie o posiadaniu zgody na zabudowę medyczną wydanej przez importera lub producenta pojazdu bazowego 3 - formularz gwarancji i organizacji serwisu (załącznik nr 5 - do wypełnienia); 4 - zdjęcia oferowanego pojazdu; 5 - atesty na oferowany sprzęt medyczny przetłumaczone na język polski 6 - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 1 - wykaz wykonanych dostaw ambulansów sanitarnych (karetek) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/6 - Ambulans/2016
Dodano: 2016-07-26 - ZAKUP I DOSTAWA AMBULANSU SANITARNEGO TYPU C WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA RZECZ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PIASTUN
Dodano: 2016-06-23 - Zakup karetki transportowej typu A1 dla Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie SPZZOZ
Dodano: 2016-05-24 - Zakup karetki transportowej typu A1 dla Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie SPZZOZ
Dodano: 2016-05-16 - ZAKUP SAMOCHODU SPECJALISTYCZNEGO (KARETKI) 18/2016
Dodano: 2016-05-06 - ZAKUP SAMOCHODU SPECJALISTYCZNEGO (KARETKI)
Dodano: 2016-04-07 - dostawa dwóch fabrycznie nowych rok produkcji 2016 ambulansów sanitarnych typu C o parametrach technicznych zgodnych z treścią SIWZ
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa ambulansu specjalistycznego C szt. 1 dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
Dodano: 2016-03-30 - Zakup dwóch ambulansów z noszami oraz sprzętem medycznym na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2016-03-25 - Zakup dwóch ambulansów z noszami oraz sprzętem medycznym na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2015-12-29