Przetargi.pl
Dostawa karetki transportowej typu T dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamosciu.

Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Starowiejska 23
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6384065 , fax. 084 6271196
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielna Publiczna Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
    ul. Starowiejska 23 23
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6384065, fax. 084 6271196
    REGON: 00057738900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa karetki transportowej typu T dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamosciu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa karetki transportowej typu T dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu. Oferowana karetka musi spełniać: warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262), wymagania norm PN-EN 1789:2008 (w zakresie ambulansu typu A1) i PN-EN 1865, oraz posiadać: Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany, parametry techniczno - użytkowe, określone w załącznikach Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - druk w załączeniu. 2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - druk w załączeniu. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykaz minimum trzech dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - druk w załączeniu. Dokumenty wymagane celem potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Informacja z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż zaoferowana wartosć przedmiotu zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Pozostałe dokumenty, informacje i oświadczenia, które musi zawierać oferta : 1) wypełniony formularz oferty wg załączonego druku, 2) wypełniony formularz z oferowanymi parametrami techniczno-użytkowymi na załączonym druku, 3) Dane o Wykonawcy - wg załączonego druku, 4) Dowód wpłaty wadium, 5) Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany - załączyć komplet dokumentów, 6) Oświadczenie, że oferowana karetka transportowa spełnia: warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów, zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32 , poz. 262 z 2003 r.), wymagania określone w normie PN-EN 1789-2008 (w zakresie ambulansu typu A1) i 1865 - w zakresie odpowiednim do niniejszego postępowania, posiada wymagane parametry techniczno - użytkowe, określone w załączniku Nr 1, 7) Oświadczenie wykonawcy o akceptacji wymaganych przez zmawiającego warunków, świadczonych przez serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, określonych w projekcie umowy; 8) Oświadczenie o nieudostępnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz wykaz tych informacji - art.11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-zamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach