Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pasłęku ogłasza przetarg
- Adres: 14-400 Pasłęk, ul. Kopernika 24A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 2491500 , fax. 055 2491500
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pasłęku
ul. Kopernika 24A 24A
14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 2491500, fax. 055 2491500
REGON: 17031992000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalpaslek.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa karetki przewozowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa karetki przewozowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. zapewnią termin płatności min. 30 dni Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składający ofertę do przetargu w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków uczestnictwa w przetargu muszą złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy (załączniki nr od 1 do SIWZ) 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie parametrów technicznych. 3) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (załącznik nr 3 do SIWZ) 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpitalpaslek.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SAP.221-3.2016 Zakup oraz dostawa ambulansu drogowego typu C wraz z wyposażeniem
Dodano: 2016-03-30 - Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa ambulansu typu C z wyposażeniem medycznym
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa ambulansu typu C - II postępowanie
Dodano: 2015-11-26 - SAP.221-29.2015 Zakup oraz dostawa ambulansu drogowego typu C.
Dodano: 2015-11-24 - Trzyetapowa dostawa ambulansu drogowego typu C dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
Dodano: 2015-11-24 - Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa ambulansu typu C
Dodano: 2015-11-16 - Zakup ambulansu typu C wraz z wyposażeniem dla Podstawowego Zespołu Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2015-11-10 - Zakup ambulansu typ C
Dodano: 2015-11-10