Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-455 Szczecin, Arkońska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 918 139 079
- Data zamieszczenia: 2019-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Arkońska 4
71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 813 90 21, fax. 918 139 079
REGON: 29027400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kardiowerterów dla SPWSZ w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kardiowerterów dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania (części). 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 oraz załącznik nr 1A dla zadania nr 1 i 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 2A do SIWZ): 1) wymagane parametry graniczne dla zadania nr 1 i 2, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ – dla zadań, na które wykonawca składa ofertę, 2) parametry podlegające ocenie jakościowej dla zadania nr 1 i 2, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ – dla zadań, na które wykonawca składa ofertę, 3) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 4) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 5) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 6) dokumenty opisujące wyroby oferowane przez wykonawcę (strony katalogowe lub foldery, ulotki informacyjne, itp.) – w j. polskim dla oferowanych wyrobów, pozwalające na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ oraz w zakresie oświadczeń wykonawcy co do spełnienia parametrów podlegających ocenie w zakresie kryteriów jakościowych zawartych w załączniku nr 1B do SIWZ (odrębnie dla wyrobów oferowanych w ramach każdego zadania, na które składana jest oferta). UWAGA! Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 6) powyżej, składane są wraz z ofertą, stanowiąc część oferty i w przypadku ich niezłożenia lub złożenia niekompletnych dokumentów oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 40 szt. defibrylatorów AED i montaż 38 szt. defibrylatorów AED w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
Dodano: 2022-10-05 - Dostawa, montaż i uruchomienie czterech defibrylatorów.
Dodano: 2019-11-28 - ZAMÓWIENIE PUBLICZNE NA DOSTAWĘ DWÓCH DEFIBRYLATORÓW DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2019-05-09 - Defibrylatory CRT-D z rozbudowaną funkcją detekcji załamka t i homemonitoringiem, w komplecie z elektrodami i urządzeniami pomocniczymi
Dodano: 2019-03-14 - Dostawa kardiowerterów dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2019-02-19 - OFERTA NA DOSTAWĘ DEFIBRYLATORA I URZĄDZENIA DO OCENY STANU HEMODYNAMICZNEGO DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2018-11-22 - Zakup defibrylatorów dla Oddziałów SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2018-10-11