Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 34-700 Rabka-Zdrój, ul. prof. Jana Rudnika 3b
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (018) 2676060 w. 244 , fax. (018) 267 60 69
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc Oddział Terenowy im. Jana i Ireny Rudników w Rabce-Zdrój
ul. prof. Jana Rudnika 3b 3b
34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
tel. (018) 2676060 w. 244, fax. (018) 267 60 69
REGON: 00028849000020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zpigichp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kardiomonitorów - PN 6/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są kardiomonitory monitorujące parametry życiowe: EKG/resp, NIBP, SpO2, temp. - 3 szt., w tym 2 kardiomonitory posiadające dodatkowo funkcje pomiaru kapnografii w strumieniu bocznym wraz z wyświetlaniem krzywej kapnograficznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca musi posiadać pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (referencje - min. 3). Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami, stanowiącymi integralną część SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie spełniania opisanych warunków i wymagań musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zpigichp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do monitorowania czynności serca
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa aparatury medycznej: Kardiomonitor wielofunkcyjny kompaktowy - 3 szt. Zamówienie finansowane z projektu pn. Modernizacja Oddziałów Ginekologiczno-Położniczego oraz Neonatologicznego szansą dla ludności Powiatu Myślenickiego na dostęp do nowoczesnych metod profilaktyki, diagnostyki i leczenia w okresie perinatalnym, a także poprawa jakości opieki zdrowotnej nad matką i dzieckiem. Poprawa i lepsze dostosowanie do trendów demograficzno-epidemiologicznych, dofinansowanego z funduszy norweskich i EOG 2009-2014
Dodano: 2015-06-19 - DOSTAWA MONITORA HEMODYNAMICZNEGO
Dodano: 2014-12-19 - Zakup, dostawa uruchomienie kardiomonitora, defibrylatora oraz dostawa fotela zabiegowego.
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa aparatury medycznej wraz z instalacją oraz szkoleniem personelu do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie
Dodano: 2014-03-17 - Dostawa kardiomonitorów
Dodano: 2014-01-10 - Urządzenia i meble medyczne
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa, instalacja i uruchomienie kardiomonitorów - 12 sztuk
Dodano: 2013-07-02 - Dostawa, instalacja i uruchomienie monitora do małoinwazyjnych pomiarów hemodynamicznych
Dodano: 2013-05-14 - Dostawa aparatury medycznej
Dodano: 2013-02-08