Przetargi.pl
dostawa kardiomonitorów

Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kiepury 45
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 525 31 00,5253761 , fax. (065) 526 82 94
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Kiepury 45 45
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. (065) 525 31 00,5253761, fax. (065) 526 82 94
    REGON: 00031023200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.leszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa kardiomonitorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowych 5 kardiomonitorów (rok produkcji 2009) współpracujących z centralą CNS-9700K firmy Nihon Kohden Corporation, posiadaną przez Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem personelu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331951004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia o parametrach określonych w SIWZ. 3. Zaakceptowanie -Wzoru umowy - załącznik, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń, dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP należy dostarczyć następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie wykonawcy, że spełniania warunki z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane aparaty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dostarczyć: 4.1. Wypełniony Formularz oferty - załącznik 18.1. 4.2. Zaakceptowany Wzór umowy- załącznik nr 18.2. 4.3. Wypełniony załącznik nr 18.3 4.4. Dokumenty charakteryzujące oferowany sprzęt np. prospekty, foldery lub inne posiadane dokumenty - na dokumentach Wykonawca jest zobowiązany w sposób widoczny (kolorowy zakreślacz lub obrys kolorem) zaznaczyć fragment tekstu potwierdzający parametry oferowanej aparatury oraz wpisać numer pozycji z tabeli.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.leszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach