Przetargi.pl
Dostawa kapilaroskopu, kolposkopu, pompy infuzyjnej, spirometru.

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kapilaroskopu, kolposkopu, pompy infuzyjnej, spirometru.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kapilaroskopu, kolposkopu, pompy infuzyjnej jednostrzykawkowej, spirometru w podziale na Pakiety: Pakiet nr 1 - kapilaroskop w i lości 1 szt. Pakiet nr 2 - kolposkop w ilości 1szt. Pakiet nr 3 - pompa infuzyjna jednostrzykawkowa w ilości 1 szt. Pakiet nr 4 - spirometr w ilości 1 szt. wraz z: 1. Transportem, uruchomieniem urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Instruktażem personelu ( 3 osoby ) w zakresie obsługi urządzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. min.12 miesięczną, pełną gwarancją licząc od daty podpisania Protokołu odbioru. 4. Instrukcją obsługi urządzenia w języku polskim. 5. Zapewnieniem czasu reakcji serwisu rozumianego jako przystąpienie do działań naprawczych do 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych - jeśli naprawa nastąpi u Zamawiającego). 6. Zapewnieniem czasu naprawy do 10 dni od daty przyjęcia urządzenia do naprawy (dotyczy: dni roboczych, koszty przesłania urządzenia do i z naprawy ponosi Wykonawca - jeśli naprawa nastąpi w punkcie serwisowym). 7. Zapewnieniem, że w przypadku awarii, łączna niesprawność urządzenia nie przekroczy 30 dni w roku kalendarzowym. 8. Zapewnieniem dostępności autoryzowanego serwisu na terenie RP po zakończeniu gwarancji wraz z możliwością przeprowadzania przeglądów oraz dostępnością do części przez okres* ................ (min. 10 lat) lat. Parametry techniczne urządzeń zostały ujęte w Załączniku nr 1 A do SIWZ. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia: - przeglądy serwisowe w terminach zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia, - naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe ( w cenie oferty ) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, - gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia w przypadku napraw gwarancyjnych. UWAGA! Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, z rokiem produkcji nie wcześniej niż 2008. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów, aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu w kraju, instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim, informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów wraz z podaniem wymaganych przez producenta terminów przeglądów serwisowych urządzenia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów, aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu w kraju, instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim, informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów wraz z podaniem wymaganych przez producenta terminów przeglądów serwisowych urządzenia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji podany w miesiącach licząc od daty podpisania Protokołu odbioru
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach