Przetargi.pl
Dostawa kapeluszy w kolorze khaki

Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 500 44 29, , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 500 44 29, , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kapeluszy w kolorze khaki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 600 sztuk kapeluszy w kolorze khaki, w tym: a) dostawa 1 000 sztuk ww. kapeluszy w ramach zamówienia podstawowego b) dostawa maksymalnie 600 sztuk ww. kapeluszy w ramach zamówienia objętego prawem opcji. Wykonawca zrealizuje dostawę objętą zamówieniem podstawowym najpóźniej do dnia 20.12.2019 r. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne oświadczenie w formie pisemnej w ciągu 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wówczas Wykonawca dostarczy przedmiot objęty prawem opcji do dnia 20.12.2019 r. Wykonawca dostarczy kapelusze będące przedmiotem zamówienia do Centralnego Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie (75-531 Koszalin, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92). Wykonawca wyłoniony w trakcie procedury udzielenia zamówienia publicznego zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego Dostarczony w ramach realizacji zamówienia przedmiot musi być nowy, w pierwszym stopniu jakości i musi pochodzić z bieżącej produkcji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty jego wydania z magazynu do użytkowania, natomiast okres jego przechowywania przez Zamawiającego w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. W przypadku wydania odzieży do użytkowania po upływie okresu jej przechowywania gwarancja, o której mowa wyżej przestaje obowiązywać. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia w pierwszym stopniu jakości, tj.: 1 sztuki kapelusza dla rozmiaru - obwód głowy: 55 cm. Niedostarczenie wzoru przedmiotu zamówienia lub dostarczenie wzoru niekompletnego lub dostarczenie wzoru niezgodnego z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano poprzez wskazanie: 1) znaków towarowych (nazwy handlowej), 2) norm Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć w odniesieniu do: punktu 1) -produkty spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie co produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej wyrobu); punktu 2) - rozwiązania związane z metodyką badawczą materiałów i wyrobu gotowego, w których badania wykonane będą według znowelizowanych norm lub innych procedur badawczych, o ile zastosowana metodologia będzie tożsama z metodologią normy wskazanej przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przed-miot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18441000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem oferty i innych wymaganych dokumentów przez osobę (y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo (lub ciąg pełnomocnictw) w formie oryginałów lub kopii poświadczonych notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z oferta pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez nich do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Do składanego pełnomocnictwa należy dołączyć stosowny dokument/stosowne dokumenty potwierdzające prawo osoby/osób udzielającej/udzielających pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy. 4. Ponadto Wykonawca jest jest zobowiązany do złożenia „Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych” w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną