Przetargi.pl
Dostawa kaniul dożylnych wraz z osprzętem do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku

Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, ul. 11 Listopada
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 317 22 06, 34 3172207 , fax. 34 3172301
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
    ul. 11 Listopada 5C
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 34 317 22 06, 34 3172207, fax. 34 3172301
    REGON: 30424300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozklobuck.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kaniul dożylnych wraz z osprzętem do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną , wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego dostawę kaniul dożylnych wraz z osprzętem do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku , w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 i nr 2 do SIWZ 2. Oferowany asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia , zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej . 3. Przedmiot dostawy zamieszczony w ofercie powinien być bezpieczny, niezawodny, spełniający wszystkie wymagane funkcje zgodnie z ich przeznaczeniem, zapewniający bezpieczeństwo pacjentom, jak i personelowi medycznemu oraz komfort pracy w użyciu dla personelu. 4. Oznakowanie dostarczonych wyrobów medycznych , termin gwarancji, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem , tj. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych oraz zgodnie z zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.). 5. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z parametrami opisanymi w SIWZ lub nie jest kompletny, Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia objętego reklamacją, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. 6. Cena i nazwa na fakturze musi odpowiadać cenie i nazwie handlowej ujętej w ofercie Wykonawcy, która stanowi - załącznik do umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do 20 % ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie będzie odstąpieniem od umowy, nawet w części , w takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. 8. Każdy element przedmiotu zamówienia będzie posiadał termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego 9. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 33141220-8 Kaniule 33141000-0 Jednorazowe , niechemiczne artykuły medyczne 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy dostawy kaniul dożylnych bezpiecznych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy kaniul dożylnych wraz z osprzętem . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres i ilość zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141220-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 2 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę 4) Wzór umowy- parafowany przez wykonawcę 5). Zestawienie parametrów ocenianych dla zadania nr 1 - załącznik nr 1A do SIWZ –niniejszy dokument wypełnia i podpisuje Wykonawca, który oferuje kaniule o parametrach ocenianych , zgodnie z punktem III.2.1.2 SIWZ . 6). W zakresie zadania nr 1 - Wzory /próbki oraz dokumenty/karty techniczne, katalogi producenta oferowanego asortymentu potwierdzające zgodność oferowanych parametrów zgodnie z punktem III.2.1.3 i III. 2.1.4 SIWZ. 7) W zakresie zadania nr 2 - Dokumenty/karty techniczne, katalogi lub równoważne dokumenty wystawione przez producenta zawierające potwierdzenie wymaganych opisem przedmiotu zamówienia parametrów zaoferowanego produktu. Dołączony dokument musi być w języku polskim . Dopiski, uzupełnienia odręczne do dokumentów nie będą brane pod uwagę przez zamawiającego przy ocenie ofert. 8) Wzór umowy- parafowany przez wykonawcę- załącznik nr 6 do SIWZ. 9) Oświadczenie , że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski ,posiada wymagane charakterystyki, parametry, normy i właściwości ( posiada wpis lub zgłoszenie do rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2017r. poz. 211.ze zm.) z wyszczególnieniem nr zadania oraz pozycji , którego w/w oświadczenie dotyczy , a także oświadczenie , że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach