Przetargi.pl
Dostawa kamery cyfrowej wraz z wyposażeniem dla Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kamery cyfrowej wraz z wyposażeniem dla Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kamery cyfrowej wraz z wyposażeniem dla Stacji Morskiej Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386516009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w pkt V SIWZ Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców ) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), każdy z przedsiębiorców ( Wykonawców ) zobowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentu. 2.Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców ) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), każdy z przedsiębiorców ( Wykonawców ) zobowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentu. 3.Załącznik nr 5 do SIWZ- Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne oraz społeczne lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie. Dokumenty dodatkowe wymagane od Wykonawcy W celu potwierdzenia , że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ , Zamawiający żąda : 1.Załącznik nr 1 do SIWZ- wypełniony formularz ofertowy, podpisany przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców ) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), każdy z przedsiębiorców ( Wykonawców ) zobowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentu. 2.Załącznik nr 3 do SIWZ - wypełniony i podpisany wykaz cenowy 3.Załącznik nr 4 do SIWZ - wypełniony i podpisany projekt umowy. 4.Dokument ze specyfikacją techniczną oferowanych urządzeń, pochodzącą od producenta sprzętu lub potwierdzoną przez producenta sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl:http://pdzp.univ.gda.pl/ w sekcji - materiały do pobrania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach