Przetargi.pl
„Dostawa kamer internetowych ze statywami (5 szt.) dla I Liceum Ogólnokształcącego w Turku”

Zarząd Powiatu Tureckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 32 00 , fax. 63 278 83 19
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Tureckiego
    ul. Kaliska 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 32 00, fax. 63 278 83 19
    REGON: 31101898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.turek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa kamer internetowych ze statywami (5 szt.) dla I Liceum Ogólnokształcącego w Turku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla I Liceum Ogólnokształcącego w Turku 5 zestawów, w których skład wchodzą: 1) kamera internetowa 2) statyw (trójnóg) kompatybilny z oferowaną kamerą w ramach rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno - komunikacyjnych na lata 2020-2024 „Aktywna Tablica”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38651600-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym w niniejszym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii; 2) szczegółowa specyfikacja oferowanych urządzeń - formularz ofertowy załącznik do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące jego statusu podatnika podatku VAT - formularz ofertowy załącznik do SIWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy wymagane w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - formularz ofertowy załącznik do SIWZ; 5) oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia, art. 36b ust. 1 pzp - formularz ofertowy załącznik do SIWZ (jeżeli dotyczy); 6) oświadczenie VAT-UE (w sytuacji, gdy ofertę składa Wykonawca mający siedzibę/miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składający ofertę z Państw członkowskich Unii Europejskiej, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów) - załącznik do SIWZ (dokumenty i oświadczenia składane razem z ofertą w formie pisemnej). Oświadczenie Wykonawcy - składane w terminie 3 dni licząc od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (dokument składany w formie pisemnej lub w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej www.bip.powiat.turek.pl, art. 86 ust. 5 pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (art. 24 ust. 11 pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach