Przetargi.pl
DOSTAWA KAMER I APARATÓW CYFROWYCH

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2012-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA KAMER I APARATÓW CYFROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji (rok produkcji 2011/2012) cyfrowych kamer i aparatów fotograficznych, zwanych dalej sprzętem. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: część A: Cyfrowe aparaty fotograficzne - 6 szt. część B: Kamery cyfrowe - 2 szt. część C: Kamera mikroskopowa typu CCD - 1 szt. część D: Kamera kolorowa do mikroskopu - 1 szt. część E: Kamera termowizyjna - 1 szt. 3. Zakres zamówienia obejmuje: - zakresie części A i B - zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem na koszt Wykonawcy; - zakresie części C, D i E - zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, montażem, uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia w zakresie jego obsługi, na koszt Wykonawcy. 4. Adres dostawy: - w zakresie części A i B -Uniwersytet Śląski w Katowicach , 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 - Dział Logistyki (pokój 420); - w zakresie części C -Uniwersytet Śląski, Katedra Zoologii - Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 9; - w zakresie części D - Uniwersytet Śląski, Wydział Informatyki i Nauki o Materiałach - Katedra Materiałoznawstwa, Zakład Badań Warstwy Wierzchniej, Sosnowiec, ul. Śnieżna 2; - w zakresie części E - Uniwersytet Śląski, Instytut Fizyki - Pracownia Dydaktyki Fizyki, 40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 4. 5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić krajowy serwis gwarancyjny oraz dostarczyć instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące zamawianego sprzętu zawiera załącznik nr 2, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do sprzętu opisanego przez Zamawiającego. Podane nazwy należy traktować tylko przykładowo w celu lepszej orientacji Wykonawców, co do jakości zamawianego sprzętu. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: - w zakresie części A i B - do 3 tygodni od daty zawarcia umowy; - w zakresie części C - do 6 tygodni od daty zawarcia umowy; - w zakresie części D - do 4 tygodni od daty zawarcia umowy; - w zakresie części E - do 8 tygodni od daty zawarcia umowy. 9. Wymagany okres gwarancji: - w zakresie części A i B - zgodnie z gwarancją producenta sprzętu; - w zakresie części C i E - nie mniej niż 24 miesięcy od daty dostawy; - w zakresie części D -nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ) 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienia publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386516009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: - w zakresie części A - 290,00 PLN (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt złotych, 00/100 ) - w zakresie części B - 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych, 00/100) - w zakresie części C - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych, 00/100) - w zakresie części D - 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych, 00/100) - w zakresie części E - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych, 00/100) 2. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub 3) w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b. oferta zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c. zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy). 2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 niniejszej Specyfikacji. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI pkt 3 niniejszej Specyfikacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: Gwarant/poręczyciel nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będą zapisy typu: w celu identyfikacji żądanie zapłaty należy przesłać za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, bank musi potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu beneficjenta; kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności; gwarant jest zwolniony z realizacji gwarancji na skutek działań wojennych, stanu wyjątkowego, strajków, manifestacji, rewolucji, wewnętrznych zamieszek, aktów terroru, sabotażu, działania energii jądrowej, itp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach