Instytut Badawczy Dróg i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8145025 , fax. 022 8145028
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Badawczy Dróg i Mostów
ul. Jagiellońska 80 80
03-301 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8145025, fax. 022 8145028
REGON: 00012768600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibdim.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kamer do badania szybkozmiennych parametrów ruchu (bariera - uderzający pojazd) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa kamer do badania szybkozmiennych parametrów ruchu (bariera - uderzający pojazd). Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach II (Załącznik nr 3 i 4), III i IV SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386516009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6000 PLN (słownie PLN: sześć tysięcy) zgodnie z art. 45 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania wykonał minimum 1 zamówienie polegające na dostawie co najmniej 2 kamer o wartości brutto co najmniej 150 000 PLN
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 8.1. SIWZ, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią Formularza oświadczenia (załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych dostaw na formularzu zgodnym z treścią Formularza Doświadczenie zawodowe (załącznik nr 2 do Rozdziału II SIWZ) potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 8.1.1. SIWZ. Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest jednocześnie Producentem zamawianych kamer, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, iż jest autoryzowanym partnerem Producenta. W wypadku składania oferty wspólnej (spółka cywilna, konsorcjum) dokumenty określone w pkt 9.1.2, 9.1.3, 9.1.4 SIWZ musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. Pozostałe dokumenty uczestnicy podmiotu składającego ofertę wspólną - składają łącznie. Oświadczenie o którym mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ składane jest w imieniu wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibdim.edu.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu do rejestracji obrazu dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/03/05/2016
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu do wideomonitoringu, urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej WAPW/5/2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa kamery CCD wraz z wyposażeniem dla Instytutu Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie
Dodano: 2015-12-13 - DOSTAWA KAMERY TERMALNEJ DO BEZZAŁOGOWEGO STATKU POWIETRZNEGO
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa kamery termowizyjnej w ramach projektu: Mazowieckie Centrum Laboratoryjne Nauk Przyrodniczych UKSW źródłem zwiększenia transferu wiedzy ze świata nauki do gospodarki dzięki wzmocnieniu infrastruktury badawczo-rozwojowej
Dodano: 2015-10-22 - Dostawa sprzętu do pracowni fokusowni w ramach projektu: Mazowieckie Centrum Laboratoryjne Nauk Przyrodniczych UKSW źródłem zwiększenia transferu wiedzy ze świata nauki do gospodarki dzięki wzmocnieniu infrastruktury badawczo-rozwojowej.
Dodano: 2015-09-16 - Dostawa sprzętu do pracowni fokusowni w ramach projektu: Mazowieckie Centrum Laboratoryjne Nauk Przyrodniczych UKSW źródłem zwiększenia transferu wiedzy ze świata nauki do gospodarki dzięki wzmocnieniu infrastruktury badawczo-rozwojowej
Dodano: 2015-09-03 - Zakup i dostawa zestawu kamery termograficznej do rejestracji zjawisk szybkozmiennych wraz z optycznym urządzeniem weryfikacyjnym w związku z realizacją projektu Modernizacja i budowa nowej infrastruktury naukowo badawczej Wojskowej Akademii Technicznej i Politechniki Warszawskiej na potrzeby wspólnych numeryczno-doświadczalnych badań lotniczych silników turbinowych Nr POIG.02.02.00-14-022/09 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-07-07 - Zakup i dostawa zestawu szybkiej kamery z migawką elektroniczną w związku z realizacją projektu Modernizacja i budowa nowej infrastruktury naukowo badawczej Wojskowej Akademii Technicznej i Politechniki Warszawskiej na potrzeby wspólnych numeryczno-doświadczalnych badań lotniczych silników turbinowych Nr POIG.02.02.00-14-022/09 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2015-07-07 - TA/ZP-46/2015 Dostawa kamery termowizyjnej
Dodano: 2015-06-29