Przetargi.pl
Dostawa kalendarzy na rok 2010

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25 , fax. 055 235 35 55, 055 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax. 055 235 35 55, 055 239 33 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kalendarzy na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa kalendarzy na rok 2010 Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Kalendarze do planowania spotkań Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy na rok 2010 o następujących wymaganiach: 1) Kalendarz książkowy A5 Ilość - 80 szt. a) okładka twarda skóropodobna b) zawiera w początkowej części kalendarza na trzech kolejnych stronach kalendarz na rok 2009, rok 2010 i rok 2011 z miesiącami od stycznia do grudnia umieszczony w górnej części strony oraz miejsce na notatki w dolnej części strony c) następnie na jednej stronie kartki znajduje się jeden kolejny miesiąc roku 2010 w rubryce pionowej po lewej lub prawej stronie kartki oraz miejsce obok, przeznaczone na notatki, d) w dalszej części kalendarza znajduje się na każdej stronie kartki 1 dzień z podziałem na notatki od godz.7.00 do godz.20.00, co 0,5 godz. /od poniedziałku do piątku/ e) sobota i niedziela na jednej stronie kartki f) w każdym dolnym prawym rogu strony dwa kolejne miesiące g) w końcowej części kalendarz zawiera między innymi takie dane jak: - orientacyjne odległości połączeń w Polsce - orientacyjne odległości drogowe w Europie - numery kierunkowe wybranych miast Polski w ruchu automatycznym - numery kierunkowe połączeń wychodzących z Polski w ruchu automatycznym - kartki ze spisem alfabetycznym na telefony. 2) Kalendarz książkowy A4 Ilość - 5 szt. a) okładka twarda skóropodobna, b) zawiera w początkowej części kalendarza na trzech kolejnych stronach kalendarz na rok 2009, rok 2010 i rok 2011 z miesiącami od stycznia do grudnia umieszczony w górnej części strony oraz miejsce na notatki w dolnej części strony c) następnie na jednej stronie kartki znajduje się jeden kolejny miesiąc roku 2010 w rubryce pionowej po lewej lub prawej stronie kartki oraz miejsce obok przeznaczone na notatki d) w dalszej części kalendarza znajduje się na każdej stronie kartki 1 dzień z podziałem na notatki od godz.7.00 do godz.20.00, co 0,5 godz. /od poniedziałku do piątku/ e) sobota i niedziela na jednej stronie kartki f) w każdym dolnym prawym rogu strony dwa kolejne miesiące g) w końcowej części kalendarz zawiera między innymi takie dane jak: - orientacyjne odległości połączeń w Polsce - orientacyjne odległości drogowe w Europie - numery kierunkowe wybranych miast Polski w ruchu automatycznym - numery kierunkowe połączeń wychodzących z Polski w ruchu automatycznym - kartki ze spisem alfabetycznym na telefony. 3) Kalendarz stojący Ilość - 19 szt. a) z twardą podstawą b) z przekładanymi kartkami o wymiarach co najmniej 20 x 13 cm c) musi zawierać na każdej stronie kartki poszczególne dni tygodnia d) miejsce na notatki po prawej stronie kartki e) kalendarz odwracalny: jednostronnie od stycznia do czerwca, z drugiej strony od lipca do grudnia. 4) Kalendarz leżący Ilość - 314 szt. a) z tekturową podstawą umożliwiającą postawienie b) z przekładanymi kartkami o wymiarach: - długość od 27 do 30 cm, - szerokość od 13,5 do 15 cm c) musi zawierać na każdej stronie kartki poszczególne dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli umieszczone w oddzielnych kolumnach, z miejscem na notatki /sobota i niedziela w jednej kolumnie/ oraz na każdej stronie skrócony kalendarz trzech kolejnych miesięcy /aktualnego, poprzedzającego i następnego/ d) kalendarz odwracalny: jednostronnie od stycznia do czerwca, z drugiej strony od lipca do grudnia. 2. Zakres zamówienia. Zamówienie obejmuje dostawę niżej wymienionych kalendarzy na rok 2010: 1) Kalendarzy książkowych A5 - 80 szt. 2) Kalendarzy książkowych A4 - 5 szt. 3) Kalendarzy stojących - 19 szt. 4) Kalendarzy leżących - 314 szt. szczegółowo opisanych w pkt III. ppkt 1. SIWZ. 3. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty: Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy. 4. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający wymaga złożenia: - zgodnie z pkt VI ppkt 2.1. SIWZ Oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301961000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.1. SIWZ 2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ. 3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ. 4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ i dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną