Przetargi.pl
Dostawa kalendarzy firmowych

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 0-12 623 77 41
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Lubelska 23 23
    30-003 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 623-76-56, 623 76 46, fax. 0-12 623 77 41
    REGON: 35714205400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kalendarzy firmowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 250 sztuk kalendarzy książkowych oraz 700 sztuk kalendarzy -piramidek z podziałem na części, przedstawione poniżej: 3.2.Część I - Kalendarz książkowy: 250 sztuk, format 165 x 235 mm (A5), Ilość stron: 148, układ tygodniowy, drukowany na papierze białym, bloki terminarza szyte nićmi. Kapitalka i tasiemka żółte, perforacja w dolnym rogu kalendarza, barwne mapy w środku przedstawiające kraje europejskie, oprawa niebieska wg załącznika na zdjęciu (granatowo-bordowa) termoprzebarwialna, tłoczenie znaku graficznego na okładce (wymiary 6 x 2,4cm) wzór znaku graficznego w załączniku nr 1A do SIWZ, wzór przeszycia w załączniku nr 1B do SIWZ, 3.3.Część II - Kalendarz piramidka: 700 sztuk, wymiary szerokość 210 mm, wysokość 160 mm po ustawieniu, wymiary podstawki 210 mm x 80 mm, karton kredowany jednostronnie 280 g/m2, druk offsetowy, kolor 4+0, uszlachetnienie folia błysk 1+0, klejenie w piramidkę, wzór kalendarza w załączniku nr 1C do SIWZ. 3.4.Dostawa zamówienia zrealizowana będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do MCDN, Kraków, ul. Lubelska 23.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997928
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5.2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na dzień upływu terminu do składania ofert w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy złożyć wraz z ofertą; 6.1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ; 6.1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: 6.2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4.Inne dokumenty, które musi zawierać oferta: 6.4.1.Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 6.4.2.Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 6.4.3.Pełnomocnictwo w sytuacji, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - dotyczy również spółek cywilnych w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez wszystkich wspólników. 6.4.4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach