Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Obwód Lecznictwa Kolejowego w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Batorego 77
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 5474386 , fax. 018 5474923
- Data zamieszczenia: 2010-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Obwód Lecznictwa Kolejowego w Nowym Sączu
ul. Batorego 77 77
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 5474386, fax. 018 5474923
REGON: 01064774500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozolk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kabiny audiometrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem do siedziby Zamawiającego, montażem i szkoleniem w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji kabiny audiometrycznej. 1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wymiary: 110 x 110 x 225 cm b) Ogólne wygłuszenie: +/- 48dB do 8000 Hz c) System redukcji wibracji i drgań d) Ściany kabiny łatwo zmywalne e) Panel do podłączenia audiometru f) Stolik zewnętrzny na audiometr g) Przezroczyste okienko do komunikacji wzrokowej z pacjentem h) Wewnętrzne oświetlenie i) Możliwość zamykania z zewnątrz i wewnątrz kabiny. j) Możliwość przenoszenia kabiny do innych lokalizacji. k) Kabina ma spełniać wymogi zgodne z normami 93/48/CEE oraz UNE EN-ISO 13485. 2. Wymagania dodatkowe: a) Urządzenie ma posiadać niezbędne certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku polskim oraz spełniać wymogi zgodnie z ustawą z dnia 20. kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych. b) Urządzenie musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. c) Urządzenie musi posiadać informację o technicznych cechach (parametrach). d) Urządzenie musi posiadać pełną dokumentację serwisową zawierającą warunki serwisowania i naprawy urządzenia. e) Urządzenie musi być fabrycznie nowe - rok produkcji 2010. f) Serwis dostępny w ciągu 48 godzin. g) Naprawy gwarancyjne mają być wykonywane przez autoryzowane firmy posiadające certyfikaty od producenta urządzenia. h) Po dostarczeniu i montażu urządzenia bezpłatne szkolenie personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji urządzenia. i) Dostawa urządzenia - siedziba Zamawiającego - Poradnia Laryngologiczna. j) Cena urządzenia winna zawierać koszty dostawy, transportu, montażu, uruchomienia i szkolenia personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji. k) Zainstalowanie urządzenia musi być wykonane na bazie istniejącej instalacji. 3. Gwarancja: a) pełna gwarancja minimum 24 miesiące licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, gdzie ma być zainstalowane urządzenie oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331241006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzozolk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pletyzmografu z systemem dyfuzyjnym kompatybilnego z urządzeniem Master Lab (posiadający możliwość zaimportowania baz danych zgromadzonych na urządzeniu Master Lab- J Lab ver. 4.34, rok prod. 1998) dla II Katedry Chorób Wewnętrznych UJ CM w Krakowie. Spawa znak: 141.2711.52.2016
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa aparatury medycznej: Kolposkop - 1 szt. Zamówienie finansowane z projektu pn. Modernizacja Oddziałów Ginekologiczno-Położniczego oraz Neonatologicznego szansą dla ludności Powiatu Myślenickiego na dostęp do nowoczesnych metod profilaktyki, diagnostyki i leczenia w okresie perinatalnym, a także poprawa jakości opieki zdrowotnej nad matką i dzieckiem realizowanego przez SPZOZ w Myślenicach w ramach programu operacyjnego PL07. Poprawa i lepsze dostosowanie do trendów demograficzno-epidemiologicznych, dofinansowanego z funduszy norweskich i EOG 2009-2014
Dodano: 2015-01-21 - Dostawa i uruchomienie zestawu procesorów tkankowych do równoczesnego przeprowadzania materiałów drobnych i standardowych
Dodano: 2014-10-16 - Dostawa, instalacja i uruchomienie stacji diagnostycznej dla O.K. Neurologii
Dodano: 2014-03-10 - dostawę kriostatu wraz z wyposażeniem - KC-zp.272-794/13
Dodano: 2013-11-07 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia w ramach modernizacji Pracowni Ekologii Fizjologicznej i Fizjologii Zwierząt, Zadanie 5 (Działanie 3 - Modernizacja Pracowni Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi) w ramach projektu: MRPO.01.01.01.-12-087/09, Modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach ścisłych i przyrodniczych UJ w ramach I stopnia kształcenia
Dodano: 2012-12-11 - Dostawa aparatury medycznej - 2 szt. kardiomonitorów
Dodano: 2012-10-01 - Dostawa aparatury medycznej według 2 grup, zgodnie z opisem i liczbą określoną w załączniku nr 1 dla grupy 1 i grupy 2 stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Dodano: 2012-09-14 - Dostawa, instalacja i uruchomienie funduskamery do badania niemowląt, noworodków oraz dzieci urodzonych przedwcześnie - 1 szt
Dodano: 2012-07-04 - Dostawa kriostatu dla WFiIS - nr sprawy ZP/1019/2010
Dodano: 2010-12-02