Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, Św. Anny
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
- Data zamieszczenia: 2017-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Św. Anny 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
REGON: 127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowych zestawów do ekspansji komórek (Kartridge) i materiałów zużywalnych w związku z realizacją projektu „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednorazowych zestawów do ekspansji komórek (Kartridge) i materiałów zużywalnych w związku z realizacją projektu „Regeneracja uszkodzeń niedokrwiennych układu sercowo-naczyniowego z wykorzystaniem Galarety Whartona jako nieograniczonego źródła terapeutycznego komórek macierzystych” Akronim CIRCULATE, umowa nr: STRATEGMED2/265761/10/NCBR/2015, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera kalkulacja cenowa stanowiąca załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ (plik w formacie Excel). 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.2.1 Dostawę do Zakładu Transplantologii Katedry Immunologii Klinicznej i Transplantologii Instytutu Pediatrii Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków. 1.2.2 Dostawa obejmuje transport i wniesienie do wskazanego pomieszczenia. 1.2.3 Dostarczenie wraz z przedmiotem zamówienia: 1.2.3.1 Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2017 poz. 211). 1.2.3.2 Zgłoszenia produktów do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2017 poz. 211). 1.2.3.3 Dostarczenie jednorazowych zestawów do ekspansji komórek (Kartridge) i materiałów zużywalnych stanowiących przedmiot zamówienia z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego nie krótszym niż 1/2 terminu ważności określonego przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy. 1.2.3.4 Wymianę przez Wykonawcę wadliwych produktów stanowiących przedmiot zamówienia na produkty nowe, wolne od wad, na swój koszt, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.2.4 W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę na jego odpowiednik o takich samych lub lepszych parametrach jak towar wycofany (zawieszony) z produkcji, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. Zmiana ta nie będzie wymagała sporządzenia aneksu. 1.2.5 Zestawy do ekspansji komórek oraz akcesoria muszą być oznakowane w sposób czytelny nazwą, warunkami przechowywania oraz terminem ważności na opakowaniu lub pisemną deklaracją producenta o terminie ważności pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 1.2.6 Zapewnienie bezpiecznego opakowania zabezpieczającego przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. 1.3 Dostawa musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego (faksem lub drogą mailową), co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji. 1.4 Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2017 poz. 211) 1.5 Oferowane produkty muszą być zgłoszone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz.U. 2017 poz. 211). 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, czyli do 42 dni kalendarzowych, liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kalkulację cenową stanowiącą załącznik A do Formularza oferty zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczne i funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy. Zamawiający informuje, iż posiada System do ekspansji komórek Quantum nr kat. 92000, w związku z tym Zamawiający w Załączniku A do formularza oferty podał przykładowe produkty, które należy traktować wyłącznie jako przykład wyrobu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę wyrób równoważny będzie spełniał minimum wymogów jakie oczekuje Zamawiający tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w SIWZ. Asortyment zaproponowany, jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego oraz musi być kompatybilny z Systemem do ekspansji komórek Quantum nr kat. 92000 co należy udokumentować w sposób nie budzący żadnych wątpliwości. Ponadto Zamawiający informuje, iż na obecnym etapie przeprowadzania badań klinicznych zasadnym jest aby Wykonawcy zaoferowali wskazany przez Zamawiającego produkt wzorcowy w celu otrzymania wiarygodnych i powtarzalnych wyników oceny skuteczności stosowania badanego produktu. Wszyscy uczestnicy badania klinicznego powinni otrzymać produkt badany wytworzony w ten sam, powtarzalny sposób, tak więc jakiekolwiek zmiany, w szczególności niezbędnych materiałów i akcesoriów wykorzystywanych w procesie wytwarzania są niemożliwe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa wagosuszarki (wagi laboratoryjnej) do laboratorium astrobiologii dla Centrum Technologii Kosmicznych - DE-dzp.272-143/24
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - komory laminarne oraz zestawy do odsysania płynów - w ramach real. projektu pn.: Centrum Rozwoju Nowych Farmakoterapii Ośrodkowego Układu Nerwowego CEPHARES
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa zmywarki do klatek, butelek i innego sprzętu dla zwierząt laboratoryjnych w ramach realizacji projektu pn.: Centrum Rozwoju Nowych Farmakoterapii Ośrodkowego Układu Nerwowego CEPHARES.
Dodano: 2023-11-03 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego - komory laminarne oraz zestawy do odsysania płynów - w ramach real. projektu pn.: Centrum Rozwoju Nowych Farmakoterapii Ośrodkowego Układu Nerwowego CEPHARES
Dodano: 2023-09-20 - Dostawa systemu regałów wentylowanych dla myszy wraz z akcesoriami oraz stacją wymiany klatek w ramach realizacji projektu: Centrum Rozwoju Nowych Farmakoterapii Ośrodkowego Układu Nerwowego CEPHARES.
Dodano: 2023-09-15 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego – część II
Dodano: 2023-09-01 - Jednorazowa dostawa pipetorów i pipet automatycznych wraz z akcesoriami dla UJ CM w Krakowie w związku z realizacją projektu CDT-CARD, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
Dodano: 2023-04-05 - dostawa wielofunkcyjnego przyrządu dla WIMiC - KC-zp.272-47/23
Dodano: 2023-01-25 - Dostawa 2 szt. wag elektronicznych w ramach projektu " Centrum Zrównoważonego Rozwoju i Poszanowania Energii "Miękinia" do Laboratorium Radioizotopowych Analiz Środowiskowych KC-zp.272-627/22
Dodano: 2022-12-06 - Dostawa prototypowego badawczego stanowiska do zgrzewania o różnej częstotliwości dla Wydziału Inżynierii Materiałowej PK
Dodano: 2022-08-30