Przetargi.pl
Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla Pracowni Naczyniowej

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, Dojazd
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 464 770 , fax. 618 464 765
  • Data zamieszczenia: 2020-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
    Dojazd 34
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 464 770, fax. 618 464 765
    REGON: 63117871000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla Pracowni Naczyniowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla Pracowni Naczyniowej. A. Wymagania ogólne: a) Deklarowane przez Wykonawcę cechy produktów muszą być zgodne z faktycznymi przez cały okres obowiązywania Umowy. b) Zamówienia muszą być realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla oferowanych wyrobów. c) Zamawiający wymaga dostaw wyrobów jałowych. d) Na opakowaniu jednostkowym dostarczanych wyrobów musi być zamieszczana nazwa handlowa, numer katalogowy, seria oraz termin ważności, przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany. e) Do każdego wyrobu muszą być dołączone samoprzylepne etykiety zawierające podstawowe dane identyfikujące wyrób: numer katalogowy, data ważności, seria, nazwa wyrobu. f) Wystawiane faktury muszą zawierać nazwę handlową, serię i numer katalogowy wyrobu. g) Termin ważności dostarczonych wyrobów musi wynosić przynajmniej 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego. B. Składanie oferty: a) Oferent może zaproponować wyroby w większej ilości rozmiarów niż wymaga tego Zamawiający; b) Oferent składając ofertę może określić w kolumnie XI cennika kody katalogowe w postaci zakresów np.: TR001-TR099, TR0xx, itp.; C. Bank implantów, dostawy : a) Wykonawca ma obowiązek utworzenia w ciągu 5 dni od podpisania umowy zapasu wyrobów w Banku Implantów w Pracowni Naczyniowej na terenie siedziby Zamawiającego. Minimalna liczba wyrobów stanowiących depozyt została określona w Załączniku nr 2 do SIWZ. b) Uzupełnianie stanu zapasu Banku Implantów będzie realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych następujących po dniu złożenia zamówienia. Zamówienia są wysyłane do Wykonawcy pocztą elektroniczną na wskazany w umowie adres. Uzupełnianie stanu Banku Implantów może odbywać się tylko w godzinach od 7:00 do 14:00. c) W przypadku konieczności użycia wyrobu niedostępnego w „Banku implantów”, Zamawiający prześle Wykonawcy zamówienie na adres email wskazany w umowie. Dostawa musi nastąpić w ciągu 24 h od chwili złożenia zamówienia. W przypadku przesłania zamówienia w piątek, dostawa winna nastąpić najpóźniej w poniedziałek następnego tygodnia. d) Nie dopuszcza się, aby bez zgody Zamawiającego w Banku Implantów znajdowały się wyroby, które nie są ujęte w umowie przetargowej. e) Inwentaryzacje wyrobów przekazanych w użyczenie Zamawiającemu przeprowadza się co najmniej raz na pół roku oraz po wygaśnięciu umowy. Inwentaryzację przeprowadza Przedstawiciel Wykonawcy w obecności pracownika Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą. Zamówienie jest podzielone na 26 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 300,00 zł (trzysta złotych 00/100) Część II: 100,00 zł (sto złotych 00/100) Część III: 800,00 zł (osiemset złotych 00/100) Część IV: 60,00 zł (sześćdziesiąt złotych 00/100) Część V: 1000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) Część VI: 40,00 zł (czterdzieści złotych 00/100) Część VII: 900,00 zł (dziewięćset złotych 00/100) Część VIII: 600,00 zł (sześćset złotych 00/100) Część IX: 200,00 zł (dwieście złotych 00/100) Część X: 300,00 zł (trzysta złotych 00/100) Część XI: 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100) Część XII: 300,00 zł (trzysta złotych 00/100) Część XIII: 100,00 zł (sto złotych 00/100) Część XIV: 500,00 zł (pięćset złotych 00/100) Część XV: 80,00 zł (osiemdziesiąt złotych 00/100) Część XVI: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) Część XVII: 700,00 zł (siedemset złotych 00/100) Część XVIII: 400,00 zł (czterysta złotych 00/100) Część XIX: 60,00 zł (sześćdziesiąt złotych 00/100) Część XX: 100,00 zł (sto złotych 00/100) Część XXI: 200,00 zł (dwieście złotych 00/100) Część XXII: 200,00 zł (dwieście złotych 00/100) Część XXIII: 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100) Część XXIV: 500,00 zł (pięćset złotych 00/100) Część XXV: 300,00 zł (trzysta złotych 00/100) Część XXVI: 600,00 zł (sześćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (UWAGA ! oświadczenie należy złożyć się zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.). Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika numer 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach