Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2016-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla Zamawiającego w ilości, o parametrach określonych w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ oraz cenie określonej w załączniku nr 1 do SIWZ - zwanych dalej Przedmiotem Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 19 Pakiety (części) określone w Załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedna lub kilka Pakietów. 3. Wymieniony wyżej Przedmiot Zamówienia musi spełniać parametry graniczne określone w Załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w Załączniku nr 6 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany Przedmiot zamówienia spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych. 5. Dostawy następować będą sukcesywnie, w ilości i asortymencie, zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w maksymalnym terminie do 4 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości: część 1 - 240 zł, część 2 - 690 zł, część 3 - 1000 zł, część 4 - 200 zł, część 5 - 460 zł, część 6 - 160 zł, część 7 - 40 zł, część 8 - 270 zł, część 9 - 170 zł, część 10 - 190 zł, część 11 - 270 zł, część 12 - 1100 zł, część 13 - 80 zł, część 14 - 860 zł, część 15 - 470 zł, część 16 - 100 zł, część 17 - 350 zł, część 18 - 350 zł, część 19 - 100 zł. W przypadku złożenia ofert na kilka części, wartość wadium stanowi sumę kwot ustalonych dla poszczególnych części.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa przyrządów do pomp do żywienia dojelitowego wraz z pompami do żywienia dojelitowego dla UCK w Gdańsku
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa materiałów zużywalnych do wykonywania zabiegów histereskopii do pompy ssąco-płuczącej Karl Storz HAMOU ENDOMAT dla UCK
Dodano: 2015-06-09 - dostawa stymulatorów nerwu błędnego oraz pomp morfinowo-baklofenowych
Dodano: 2015-04-10 - Dostawa różnych wyrobów medycznych dla UCK
Dodano: 2013-07-29 - dostawa zastawek dla dzieci, pomp morfinowych, protez neurochirurgicznych oraz staplerów, ekspanderów
Dodano: 2012-10-03 - Dostawa części eksploatacyjnych do aspiratora ultradźwiękowego CUSA Excel dla UCK
Dodano: 2012-06-22 - Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych - drenów, zestawów do drenażu oraz kraników trójdrożnych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Dodano: 2010-10-01 - SUKCESYWNE DOSTAWY ZASTAWEK DO DRENAŻU PŁYNU MÓZGOWO-RDZENIOWEGO
Dodano: 2009-04-08