Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi ogłasza przetarg
- Adres: 40-052 Katowice, ul. Głowackiego 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7827333 , fax. 032 7827333
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Katowicach im. sierż. G. Załogi
ul. Głowackiego 10 10
40-052 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 7827333, fax. 032 7827333
REGON: 27124103800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowych wkładów do automatycznego wstrzykiwania kontrastu dla ZOZ MSWiA w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wkładów do automatycznego wstrzykiwania kontrastu dla ZOZ MSWiA w Katowicach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz ze SIWZ, a w szczególności: 1 złożą wszelkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w SIWZ formularze; 2 zaakceptują wzór umowy; 3 nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia 4 oferta Wykonawcy nie zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Aktualny tj. wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 5. Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy poparte odpowiednimi dokumentami określonymi w aktach normatywnych. 6. Dokumenty, dotyczące oferowanego wyrobu wprowadzające do obrotu i stosowania wynikające z obowiązujących przepisów o wyrobach medycznych lub oświadczenie o posiadaniu takich dokumentów i przedłożeniu Zamawiającemu przy pierwszej dostawie oraz zobowiązanie do ich aktualizacji. 7. Zaakceptowany i wypełniony wzór umowy. a ponadto: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do składnia ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .- wg rozporządzenia opublikowanego w Dz.U. 06.87.605
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę i ułożenie nawierzchni poliuretanowej na płytach boisk wraz z dostawą i montażem urządzeń sportowych na terenie Gimnazjum nr 13, ZSO nr 11 i Szkoły Podstawowej nr 42 w Sosnowcu - w ramach inwestycji przebudowy boisk szkolnych.
Dodano: 2015-06-02 - DOSTAWA MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
Dodano: 2011-09-19