Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
- Data zamieszczenia: 2009-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
ul. Mogilska 109 109
31-571 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
REGON: 35108157000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowych ustników do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych ustników do urządzeń: a) ALCO-SENSOR IV w ilości 100.000 sztuk b) TYPU D w ilości 66 000 sztuk, c) TYPU A w ilości 11.500 sztuk. 2. UWAGA!! Zamawiający przewiduje prawo opcji dla niniejszego zamówienia. Prawem opcji jest objęte po 2.000 sztuk ustników do urządzeń ALCO-SENSOR IV, TYPU A oraz 11 000 sztuk ustników TYPU D. Oznacza to, iż Zamawiający na pewno zakupi 98.000 sztuk wskazanych ustników do urządzeń ALCO-SENSOR IV, 9 500 sztuk ustników do urządzeń TYPU A oraz 55 000 sztuk ustników do urządzeń TYPU D. Pozostałe 2.000 sztuk w przypadku ustników ALCO-SENSOR IV, TYPU A oraz 11 000 sztuk w przypadku ustników TYPU D będzie zakupione w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej w danym zadaniu. 3. Ustniki muszą spełniać następujące wymagania: a) dla urządzeń ALCO-SENSOR IV: - atest dopuszczenia do użytku przez Państwowy Zakład Higieny wraz z odpowiednim numerem i datą atestu, - muszą być zapakowane pojedynczo i posiadać na opakowaniu nazwę i typ ustnika oraz informację jednorazowy a także zaznaczone miejsce otwarcia na opakowaniu, - muszą być wykonane z polietylenu, - muszą posiadać nazwę producenta na opakowaniu. b) ustniki typu D i typu A: - atest dopuszczenia do użytku przez Państwowy Zakład Higieny wraz z odpowiednim numerem i datą atestu, - muszą być zapakowane pojedynczo i posiadać na opakowaniu nazwę i typ ustnika oraz informację jednorazowy a także zaznaczone miejsce otwarcia na opakowaniu, - muszą być wykonane z polietylenu, - muszą posiadać nazwę producenta na opakowaniu, - muszą posiada zawór zwrotny. 4. Dostawa realizowana będzie do magazynu Wydziału Gospodarki Materiałowo-Technicznej KWP zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa (ul. Mogilska 109). Ustniki muszą być dostarczane w opakowaniach po 250 sztuk. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 366300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 ustawy Pzp, spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/zamowienia/zamowienia.php#1
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną