Przetargi.pl
dostawa jednorazowych maseczek medycznych

Zakład Karny w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 622 031 , fax. 242 620 227
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Płocku
    ul. Henryka Sienkiewicza 22
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 242 622 031, fax. 242 620 227
    REGON: 32046600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka penitencjarna Służby Więziennej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa jednorazowych maseczek medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych maseczek medycznych w ilości 700 000 sztuk na potrzeby jednostek organizacyjnych Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Warszawie. Maska chirurgiczna 3-warstwowa wykonana z trzech warstw niepylącej i hipoalergicznej włókniny. Posiada gumki na uszy oraz pasek modelujący na nos. Warstwa absorpcyjna włókniny polipropylenowej stanowi czasową barierę dla drobnoustrojów i zabezpiecza drogi oddechowe przed zanieczyszczeniem oraz zakażeniami przenoszonymi drogą kropelkową. Produkt jednorazowego użytku, niejałowy. Wymiar pojedynczej maski to 175 x 95 mm. Opakowanie a'50 szt. Maski powinny spełniać wymagania: zgodność z normami PN-EN 14683:2006 lub odpowiednio EN 14683:2005; deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. Z 2016 r. poz. 211) albo deklaracja z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745; oznakowanie znakiem CE. Ilość zamawianego asortymentu określono w Załączniku nr 2 do SIWZ – formularz asortymentowo – cenowy. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Okrślone w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach