Przetargi.pl
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ w Krotoszynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 625 880 402
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Młyńska 2
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5880390 w. 253, fax. 625 880 402
    REGON: 31022628200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ w Krotoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania dla SPZOZ w Krotoszynie– wg Formularza cenowego- załącznik nr 2 pakiet nr 1 – 12. 1. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień : - Pakiet nr 1 : kod – 33141420-0–rękawice chirurgiczne - Pakiet nr 2 - kod – 33141420-0–rękawice chirurgiczne - Pakiet nr 3 : kod - 33141320-9 – Igły medyczne - Pakiet nr 4 kod – 33141310-6–strzykawki; - Pakiet nr 5 : kod – 33141220-8-kaniula; - Pakiet nr 6 : kod – 33141220-8-kaniula; - Pakiet nr 7 : kod - 33141624-0-zestawy do podawania leków; - Pakiet nr 8 : kod – 33141000-0 – jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne; - Pakiet nr 9 : kod -33141600-6 – zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy; - Pakiet nr 10 : kod -33141600-6 – zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy; - Pakiet nr 11 : kod – 33141000-0 – jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne; - Pakiet nr 12 : kod - 33141320-9 – Igły medyczne 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141420-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru- załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta winna zawierać: a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2. c. Oświadczenia – załącznik nr 3 d. Próbki- pakiet nr 3, 4, 5, 6,7,12 Pakiet nr 3 – igły iniekcyjne - poz. 1 – po 10 szt. z każdego z podanych w nawiasie rozmiarów (0,5 x 25 mm; 0,8 x 40 mm; 0,9 x 40 mm) - poz. 2-3 – po 10 szt. z każdego zaoferowanego rozmiaru - poz. 4 - po 5 szt. Pakiet nr 4 – strzykawki - poz. 1 – 4 – po 10 szt. z każdej pozycji, - poz. 5 – 9 – po 5 szt. z każdej pozycji (poz. nr 6 rozmiar 04 x 13). Pakiet nr 5 – igły motylek - poz. 1 – rozmiar 23G; 22G; 21G po 5 szt z każdego z podanych rozmiarów Pakiet nr 6 – venflony - poz. 3 – 3 szt. - poz. 4 – rozmiar 24G, 26G po 5 szt z każdego z podanych rozmiarów. - poz. 5 – rozmiar 18 G, 20G, 22G, po 5 szt. z każdego z podanych rozmiarów. - poz. 7 – rozmiar 24 G po 5 szt. Pakiet nr 7 – przyrządy do płynów i krwi - poz. 1- 10 szt. - poz. 2 – 5 – po 3 szt. z każdej pozycji Pakiet nr 12 – Igły do portu - poz. 1–po 3 szt z każdego zaoferowanego rozmiaru UWAGA!!! Nie dołączenie do oferty wymaganych próbek spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 6. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących sprawozdań/raportów badań produktów, kart technicznych w celu sprawdzenia parametrów ocenianych w kryterium jakość : Pakiet nr 1 - Rękawiczki diagnostyczne. - parametry jakościowe- załącznik nr 6 (pakiet nr 1) - sprawozdania z badania produktów lub karty danych technicznych na zgodność z normą EN 455 (1-4), dla wszystkich rozmiarów wymaganych w SIWZ potwierdzających parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta nie starsze niż z 2018 r., (Parametry podlegające ocenie obowiązkowo należy zakreślić w dołączonych dokumentach w widoczny sposób np. zakreślaczem). Pakiet nr 2 - Rękawiczki chirurgiczne. - parametry jakościowe- załącznik nr 7 (pakiet nr 2) - sprawozdania z badania produktów lub karty danych technicznych na zgodność z normą EN 455 (1-4), dla wszystkich rozmiarów wymaganych w SIWZ potwierdzających parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta nie starsze niż z 2018 r. Zamawiający dopuści potwierdzenia parametrów poprzez podanie wartości średnich (typowych średnich w zamian za wartości minimalne, które zostaną potwierdzone kartą danych technicznych wystawioną przez producenta (Parametry podlegające ocenie obowiązkowo należy zakreślić w dołączonych dokumentach w widoczny sposób np. zakreślaczem).e. Parametry jakościowe – załącznik nr 6 (pakiet nr 1) i załącznik nr 7 (pakiet nr 2) f. Sprawozdania z badania produktów lub karty danych technicznych na zgodność z normą EN 455 (1-4), dla wszystkich rozmiarów wymaganych w SIWZ potwierdzających parametry oferowanych rękawic wystawione przez producenta nie starsze niż z 2018 r., - pakiet nr 1-2. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach