Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 661 086 , fax. 914 661 113
- Data zamieszczenia: 2019-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 661 086, fax. 914 661 113
REGON: 28890000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, myjek do higieny pacjenta oraz wskaźników do kontroli procesów mycia i dezynfekcji dla SPSK-2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, myjek do higieny pacjenta oraz wskaźników do kontroli procesów mycia i dezynfekcji. 2. Opis przedmiotu zamówienia i szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych (FCJ), stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „ustawą o wyrobach medycznych” – z zastrzeżeniem pkt 3a. 3a. Wymóg określony w pkt 3 nie dotyczy zadań 5 i 6 oraz pozycji 3 w zadaniu 9. 4. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 70% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141615-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną