Przetargi.pl
dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, myjek do higieny pacjenta oraz wskaźników do kontroli procesów mycia i dezynfekcji dla SPSK-2

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 661 086 , fax. 914 661 113
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 661 086, fax. 914 661 113
    REGON: 28890000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, myjek do higieny pacjenta oraz wskaźników do kontroli procesów mycia i dezynfekcji dla SPSK-2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, myjek do higieny pacjenta oraz wskaźników do kontroli procesów mycia i dezynfekcji. 2. Opis przedmiotu zamówienia i szacowane ilości zawiera formularz cen jednostkowych (FCJ), stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j. z dnia 2019.01.30), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „ustawą o wyrobach medycznych” – z zastrzeżeniem pkt 3a. 3a. Wymóg określony w pkt 3 nie dotyczy zadań 5 i 6 oraz pozycji 3 w zadaniu 9. 4. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 70% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. 5. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141615-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną