Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka 100
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5374655 , fax. 081 5374624
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Al. Kraśnicka 100 100
20-718 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5374655, fax. 081 5374624
REGON: 43101894000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego zgodnie z wyszczególnieniem w pakietach nr 1-35 33141310-6, 33141400-4, 33141620-2, 33141320- - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413106
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 ze zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia : 1)wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż spełnia w/w warunki udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z zał. 1 do siwz) 2) wykonawca potwierdza oświadczeniem, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z zał. 1 do siwz ). Wymagane dokumenty : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym bądź osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, dołączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ze zobowiązania musi jasno wynikać, że potencjał techniczny i/lub osoby zostaną na czas wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605). 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie : podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają każdy osobno oświadczenie Wykonawcy, ze nie podlega wykluczeniu zna podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa strzykawek oraz drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa strzykawek jednorazowego użycia na potrzeby COZL
Dodano: 2014-11-27 - Dostawa strzykawek jednorazowego użytku na potrzeby COZL
Dodano: 2014-11-13 - dostawa wkładów do strzykawki automatycznej
Dodano: 2014-09-09 - Dostawa strzykawek, igieł, kaniul na potrzeby COZL - 3 zadania
Dodano: 2014-02-13 - Dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz odczynników do laboratorium
Dodano: 2014-01-21 - Przedmiotem zamówienia ZM 49/230/2013 jest zakup wraz z dostawą zestawów jednorazowych do strzykawki automatycznej NEMOTO dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2013-09-17 - Dostawy sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz odczynników do laboratorium.
Dodano: 2013-01-17 - dostawa strzykawek, rękawic chirurgicznych, przyrządów IS,TS i innego jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb szpitala
Dodano: 2012-10-08 - Przedmiotem zamówienia ZM 18/230/2012 jest zakup wraz z dostawą drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2012-03-22