Szpital Barlinek Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 74-320 Barlinek, ul. Szpitalna 10
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 7462502 , fax. 95 7462502
- Data zamieszczenia: 2013-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Barlinek Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 10 10
74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 95 7462502, fax. 95 7462502
REGON: 00030455600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety: PODSTAWOWY SPRZĘT JEDNORAZOWY- I PAKIET; POZOSTAŁY JEDNORAZOWY SPRZĘT MEDYCZNY - II PAKIET; MATERIAŁY DO STERYLIZACJI - III PAKIET; MATERIAŁY DO EKG, USG - IV PAKIET; BIELIZNA I ODZIEŻ OCHRONNA JEDNORAZOWA - PAKIET V; POJEMNIKI NA ODPADY JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU - VI PAKIET; KANIULE - VII PAKIET; KANIKULE PEDIATRYCZNE - VIII PAKIET; OBŁOŻENIA I SERWETY POLA OPERACYJNEGO - IX PAKIET; PRÓŻNIOWY SYSTEM POBIERANIA KRWI- X PAKIET; SZYNY CHIRURGICZNE PALCOWE - XI PAKIET; WKŁADY DO SSAKA - XII PAKIET; IGŁY DO ZNIECZULEŃ, ZESTAWY DO KANIULACJI - XIII PAKIET. 2) Zakres przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo- cenowy załączony do SIWZ. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych oddzielnie na każdy pakiet. 2. Pozycja we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod CPV: 33.14.10.00-0 3.Okres realizacji całości zamówienia wynosi 12 miesięcy od chwili podpisania umowy, dostawa towaru następować będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy, na podstawie poszczególnych zamówień w ilościach podanych każdorazowo przez Zamawiającego, w terminie 3 dni licząc od daty złożenia zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Przetarg nieograniczony 7/n/do/2016 r.
Dodano: 2016-06-24 - ZAKUP PLASTIKÓW, FILTRÓW I INNYCH MATERIAŁÓW POMOCNICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2016
Dodano: 2016-06-01 - Przetarg nieograniczony nr 5/n/2016 r.
Dodano: 2016-05-18 - Jednorazowy sprzęt laboratoryjny
Dodano: 2016-02-09 - Pożywki
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa wyrobów medycznych - endoskopia
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa materiałów biologicznych niezbędnych do wykonywania zabiegów operacyjnych
Dodano: 2016-01-05 - Sukcesywne dostawy pieluchomajtek i majtek chłonnych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Gryficach
Dodano: 2015-11-25