Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 38 94 808 , fax. 22 38 94 922
- Data zamieszczenia: 2017-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Kasprzaka 17
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 38 94 808, fax. 22 38 94 922
REGON: 011035381 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowego sprzętu do koronarografii i angioplastyki wieńcowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu do koronarografii i angioplastyki wieńcowej, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ stanowiącym formularz asortymentowo – cenowy. Wspólny słownik zamówień (kod CPV): 33.11.17.30-7 wyroby do angioplastyki. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część/zadanie stanowi: 1)Zadanie nr 1 – Sprzęt do koronarografii i angioplastyki wieńcowej, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. poz. 1 – dostawa nastąpi poprzez przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę sprzętu do depozytu na podstawie dokumentu przekazania. Stan depozytowy (asortyment i ilości) zostanie ustalony przez przedstawiciela Zamawiającego. Informacja o zużyciu sprzętu zostanie przekazana faxem na podstawie protokołu zużycia w terminie 3 dni roboczych od daty zużycia – wzór protokołu stanowi załącznik nr 2 do istotnych dla stron postanowień umowy. Protokół zużycia stanowi podstawę do wystawienia faktury. Faktura należy wystawić w ciągu 7 dni od daty otrzymania protokołu zużycia. Po wystawieniu faktury przez Wykonawcę sprzęt przechodzi na własność Zamawiającego. Dostawy towaru musza się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00 do Ośrodka Diagnostyki i Terapii Wewnątrznaczyniowej – pawilon numer 9. poz. 2 i 3 – dostawa nastąpi poprzez przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę sprzętu do Apteki Szpitalnej - pawilon numer 11 – w terminie do 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 2)Zadanie nr 2 – Sprzęt do koronarografii i angioplastyki wieńcowej, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. poz. 1 i 2 – dostawa nastąpi poprzez przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę sprzętu do Apteki Szpitalnej - pawilon numer 11 – w terminie do 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. poz. 3 – dostawa nastąpi poprzez przekazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę sprzętu do depozytu na podstawie dokumentu przekazania. Stan depozytowy (asortyment i ilości) zostanie ustalony przez przedstawiciela Zamawiającego. Informacja o zużyciu sprzętu zostanie przekazana faxem na podstawie protokołu zużycia w terminie 3 dni roboczych od daty zużycia – wzór protokołu stanowi załącznik nr 2 do istotnych dla stron postanowień umowy. Protokół zużycia stanowi podstawę do wystawienia faktury. Faktura należy wystawić w ciągu 7 dni od daty otrzymania protokołu zużycia. Po wystawieniu faktury przez Wykonawcę sprzęt przechodzi na własność Zamawiającego. Dostawy towaru musza się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 14:00 do Ośrodka Diagnostyki i Terapii Wewnątrznaczyniowej – pawilon numer 9. 3.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3.5.Na etapie badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do dostarczenia próbek oferowanego sprzętu. 3.6.Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111730-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zużywalnego sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki (ZP-50/2023)
Dodano: 2023-05-25 - Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego do stentowania tętnic szyjnych dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa w ramach depozytu stentów, balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki SP ZOZ w Garwolinie
Dodano: 2020-08-11 - OZP/09/2020
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa zestawów do zamykania przecieków wewnatrzsercowych - 2 pakiety
Dodano: 2020-05-07 - zakup i sukcesywna dostawa systemu wsparcia lewej komory podczas zabiegów angioplastyki wysokiego ryzyka wraz z dzierżawą
Dodano: 2020-03-26 - Dostawa zużywalnego sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki Szpitala Bielańskiego w Warszawie
Dodano: 2020-03-09 - Dostawa zestawów do zamykania przecieków wewnątrz sercowych i dużych przecieków poza sercowych
Dodano: 2019-10-18 - zakup i sukcesywna dostawa sprzętu do zabiegów radiologicznych
Dodano: 2019-08-26 - zakup i sukcesywna dostawa koszulek naczyniowych, cewników balonowych, stentów aortalnych, stentgraftów aortalnych i obwodowych.
Dodano: 2019-07-24