Przetargi.pl
Dostawa jednego ambulansu drogowego typu C

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Miejka Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią ogłasza przetarg

  • Adres: 81756 Sopot, ul. B. Chrobrego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 5558103, 5558117 , fax. 0-58 5558100
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Miejka Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią
    ul. B. Chrobrego 10
    81756 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 0-58 5558103, 5558117, fax. 0-58 5558100
    REGON: 19128766000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: msprsopot.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jednego ambulansu drogowego typu C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego ambulansu drogowego typu C (w rozumieniu polskiej normy PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej), którego szczegółowy opis, wymagania oraz parametry techniczne zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zaoferowania pojazdu fabrycznie nowego bez przebiegu eksploatacyjnego, z datą produkcji pojazdu bazowego - 2018 rok. 3. Oferowany ambulans winien spełniać wymogi określone w normie PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.). 4. Oferowany pojazd winien posiadać świadectwo homologacji pojazdu bazowego oraz pojazdu skompletowanego wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 września 20158 roku w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015r. poz. 1475) oraz powinien odpowiadać wymogom ustawy z dnia 27 czerwca 2017r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r., poz. 1260 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. 5. Wykonawca zapewni na oferowany pojazd bazowy serwis gwarancyjny w ASO położonej nie dalej niż w odległości 20 km od siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga przeprowadzenia w terminie 7 dni od dnia dostarczenia ambulansu przez Wykonawcę szkolenia dla pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca poinformuje Zamawiającego telefonicznie o szkoleniu, na 2 dni przez planowanym terminem szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert: a. wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg. wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. b. wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (proponowany wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: 1) w celu wykazania, że zaoferowane usługi są zgodne z SIWZ: a. deklaracja zgodności ambulansu typu C potwierdzająca zgodność z normą PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej; b. deklaracja zgodności oferowanego wyposażenia medycznego ambulansu tj. noszy głównych potwierdzająca zgodność z normą PN-EN 1865-1+A1:2015-08E lub równoważną i PN EN 1789+A2:2015-01 lub równoważną; c. deklaracja zgodności oferowanego wyposażenia medycznego ambulansu tj. transportera noszy głównych potwierdzająca zgodność z normą PN- EN 1865-1+ A1: 2015- 08E lub równoważną i PN EN 1789+A2:2015-01 lub równoważną; d. aktualna cało-pojazdowa homologacja typu WE pojazdu skompletowanego (oferowanego ambulansu typu C), zgodnie z ramową Dyrektywą 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007 r. ustanawiająca ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów (nie jest wymagane składanie załączników do homologacji); Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji załączników do homologacji przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia ich zgodności z oferowanymi parametrami i konfiguracją ambulansu. e. certyfikat lub protokół/raport z przeprowadzonego testu zderzeniowego całego jednorodnego nadwozia ambulansu (zgodnie z wymogami PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej) wystawione przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą, dotyczącego oferowanej konfiguracji zabudowy specjalnej ambulansu, przeprowadzonego na oferowanej marce i modelu ambulansu; f. raport/protokół z badań potwierdzający zgodność systemów klimatyzacji i ogrzewania z PN-EN 1789+A2:2015-01 lub równoważnej dla oferowanej marki i modelu ambulansu; g. folder informacyjny dot. noszy głównych i transportera noszy głównych; h. oświadczenie wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne posiadają odpowiednie wpisy do „Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiadających za ich wprowadzenie do obrotu i użytkowania” – zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 2017r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017, poz. 211 ze zm.); i. instrukcja obsługi noszy głównych oraz transportera noszy głównych, wydana przez producenta; j. homologacja cząstkowa na REG. 65. 2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, b) a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach