Przetargi.pl
Dostawa jałowych, jednorazowych, zbiorczo zapakowanych zestawów materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji ( typu Cpk ) dla bloku operacyjnego okulistycznego Szpitala nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3183301, 032 3182011 , fax. 032 2222330
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia
    ul. Bytomska 41 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 032 3183301, 032 3182011, fax. 032 2222330
    REGON: 00030825800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jałowych, jednorazowych, zbiorczo zapakowanych zestawów materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji ( typu Cpk ) dla bloku operacyjnego okulistycznego Szpitala nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa jałowych, jednorazowych, zbiorczo zapakowanych zestawów materiałów i akcesoriów do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji ( typu Cpk ) dla bloku operacyjnego okulistycznego Szpitala nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach - 1 Pakiet
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy, przez powołaną przez Zamawiającego komisję przetargową, metodą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.Wypełniony formularz oferty. Załącznik nr 1 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy. Załącznik nr 2 3.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (w przypadku, gdy nie ma wymogu posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji na prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem Wykonawca składa odpowiednie oświadczenie, że powyższe nie jest wymagane). 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz, co najmniej trzech dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat o charakterze zgodnym z niniejszym postępowaniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz złożenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w tym, co najmniej jednej dostawy o wartości porównywalnej ze składaną ofertą). Załącznik nr 4. 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Załącznik nr 5. 8.Oświadczenie Wykonawcy- Załącznik nr 3 9.Parafowany projekt umowy. Załącznik nr 6. 10.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 11.Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: - Deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta -Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i używania - atesty, certyfikaty przetłumaczone na język polski i potwierdzone za zgodność z oryginałem. - Ulotka informacyjna o produkcie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach