Przetargi.pl
Dostawa jaj kurzych do „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. przez okres 12 miesięcy

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 548 802, , fax. 94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 548 802, , fax. 94 35 225 16
    REGON: 28817100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jaj kurzych do „Uzdrowisko Kołobrzeg” S.A. przez okres 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzegu punktów żywienia ZAMAWIAJĄCEGO jaj kurzych zgodnie z następującymi wymaganiami: • klasa jakości handlowej “A”, • kategoria wagowa „L” 63 g do 73 g zgodnie z gramaturą unijną, • ilość średnioroczna – 280.000 szt., • produkt powinien być dostarczony w stanie nieuszkodzonym, w specjalistycznych opakowaniach (wytłoczki, skrzynie), • dostarczany produkt powinien być czysty z oznaczonymi cechami identyfikowalności, specyfikacja każdej partii, • dostawa w ciągu maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia, • dostawa minimum 3 razy w tygodniu, najpóźniej do godziny 10 rano, • dostarczone jaja naświetlone są lampami bakteriobójczymi bezpośredniego działania NVB 2X15 IP65. • Dostawca dostarczy towar w czystym stroju ochronnym. 2. Podana ilość zamawianych jaj nie jest wielkością ostateczną i może się wahać w zależności od potrzeb zamawiającego, łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dokonał szacowania na podstawie zgłoszonej liczby gości w roku 2019. Zapotrzebowanie na dostawy jaj może ulec zmianie w przypadku zmiany ilości gości hotelowych, w tym komercyjnych i kuracyjnych ze skierowaniem z NFZ. Wynagrodzenie Wykonawcy uzależnione będzie od ilości faktycznie zrealizowanych dostaw. Zmiany dokonane zostaną w formie pisemnego aneksu. 3. Z dostawą łączy się usługa transportowa specjalistycznym samochodem (chłodnia lub izoterma) oraz rozładunek u zamawiającego. 4. Od dostawcy wymaga się aby: - posiadał certyfikat produkcji HACCP lub oświadczenie o spełnieniu warunków HACCP oraz wyrażenie gotowości poddania się auditowi drugiej strony, - zaświadczenie dopuszczające pojazd do przewożenia żywności, - potwierdzenie aktualnych badań weterynaryjnych, - zaświadczenie o wykonaniu naświetlania jaj lampami UV, - przestrzegał zasad higieny żywności określonych w przepisach ustawy. 5. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego raportu z wykonania umowy. 5.1. Raport miesięczny z wykonania umowy powinien zawierać : 5.1.1. Rodzaj dostarczonego asortymentu. 5.1.2. Ilość dostarczonego asortymentu. 5.1.3. Wartość łączna dostarczonego w danym miesiącu asortymentu. 5.1.4. Forma przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 5.1.4.1. W formie elektronicznej na adres: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl 5.1.4.2. W formie pisemnej na adres siedziby Zamawiających. 5.1.5. Termin przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 7 dni od zakończenia kolejnego miesiąca obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,00zł (słownie: dwa tysiące tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach