Przetargi.pl
Dostawa jaj kurzych do punktów żywienia przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 548 802 , fax. 0-94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1
    78100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 548 802, fax. 0-94 35 225 16
    REGON: 28817100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jaj kurzych do punktów żywienia przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do położonych na terenie miasta Kołobrzegu punktów żywienia ZAMAWIAJĄCEGO jaj kurzych zgodnie z następującymi wymaganiami: 1. klasa jakości handlowej “A”, 2. kategoria wagowa „M” 53 g – 63 g lub “L” 63 g do 73 g zgodnie z gramaturą unijną, 3. ilość średnioroczna – 140.000 szt., zapotrzebowanie 140.000 szt. x 2 lata = 280.000 szt. 4. produkt powinien być dostarczony w stanie nieuszkodzonym, w specjalistycznych opakowaniach (wytłoczki, skrzynie), 5. dostarczany produkt powinien być czysty z oznaczonymi cechami identyfikowalności, specyfikacja każdej partii, 6. dostawa w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, 7. dostawa 3 razy w tygodniu, najpóźniej do godziny 10 rano, 8. dostarczone jaja naświetlone są promieniami UV. 9. Dostawca dostarczy towar w czystym stroju ochronnym. Podana ilość zamawianych jaj nie jest wielkością ostateczną i może się wahać w zależności od potrzeb zamawiającego w zakresie do 10% . Z dostawą łączy się usługa transportowa specjalistycznym samochodem (chłodnia lub izoterma) oraz rozładunek u zamawiającego. Od dostawcy wymaga się aby: - posiadał certyfikat produkcji HACCP lub oświadczenie o spełnieniu warunków HACCP oraz wyrażenie gotowości poddania się auditowi drugiej strony, - zaświadczenie dopuszczające pojazd do przewożenia żywności, - potwierdzenie aktualnych badań weterynaryjnych, - przestrzegał zasad higieny żywności określonych w przepisach ustawy. 10. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego raportu z wykonania umowy. 10.1. Raport miesięczny z wykonania umowy powinien zawierać : 10.1.1. Rodzaj dostarczonego asortymentu. 10.1.2. Ilość dostarczonego asortymentu. 10.1.3. Wartość łączna dostarczonego w danym miesiącu asortymentu. 10.1.4. Forma przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 10.1.4.1. W formie elektronicznej na adres: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl 10.1.4.2. W formie pisemnej na adres siedziby Zamawiających. 10.1.5. Termin przesłania raportu z miesięcznego wykonania umowy : 7 dni od zakończenia kolejnego miesiąca obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach