Ewangelicki Dom Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy ogłasza przetarg
- Adres: 11-730 Mikołajki, Plac Kościelny 5A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 4216-811 , fax. 87 4215-049
- Data zamieszczenia: 2010-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ewangelicki Dom Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy
Plac Kościelny 5A 5A
11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 4216-811, fax. 87 4215-049
REGON: 79013343300020 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.e_d_o_arka.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ewangelicki Dom Opieki
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jaj kurzych do Ewangelickiego Domu Opieki Arka Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy w Mikołajkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj kurzych do Ewangelickiego Domu Opieki Arka Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy w Mikołajkach w okresie od 01 marca 2010 do 28 lutego 2011 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: -ma uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty,(w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 2. oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji,(w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 3.Wykonawca załącza porozumienie Wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania w przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie; 4. ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy według załączonego wzoru, oraz arkusz kalkulacji cenowej produktu,(w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument); 5. oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. 6. Dokumenty i informacje muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e_d_o_arka.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA JAJ NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU NA 2017R.
Dodano: 2016-07-25 - DOSTAWA ŚWIEŻYCH JAJ
Dodano: 2016-04-26 - dostawa jaj świeżych
Dodano: 2016-01-04 - DOSTAWA JAJ NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU
Dodano: 2015-11-05 - Sukcesywne dostawy jaj do Aresztu Śledczego w Olsztynie
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa jaj świeżych
Dodano: 2015-09-07 - Dostawy jaj świeżych
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa jaj.
Dodano: 2014-10-17 - Sukcesywne dostawy jaj do Aresztu Śledczego w Olsztynie
Dodano: 2014-10-09 - Zamówienie na dostawę: jaj, pieczywa, różnych produktów spożywczych, mięsa, wędlin, konserw, warzyw i owoców, mleka i produktów mleczarskich, ryb i konserw rybnych, wody źródlanej.
Dodano: 2014-01-22