Przetargi.pl
Dostawa jaj kurzych do Ewangelickiego Domu Opieki Arka Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy w Mikołajkach

Ewangelicki Dom Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-730 Mikołajki, Plac Kościelny 5A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 4216-811 , fax. 87 4215-049
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ewangelicki Dom Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy
    Plac Kościelny 5A 5A
    11-730 Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 4216-811, fax. 87 4215-049
    REGON: 79013343300020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e_d_o_arka.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ewangelicki Dom Opieki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jaj kurzych do Ewangelickiego Domu Opieki Arka Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy w Mikołajkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj kurzych do Ewangelickiego Domu Opieki Arka Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy w Mikołajkach w okresie od 01 marca 2010 do 28 lutego 2011 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: -ma uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty,(w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną); 2. oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji,(w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 3.Wykonawca załącza porozumienie Wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania w przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie; 4. ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy według załączonego wzoru, oraz arkusz kalkulacji cenowej produktu,(w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument); 5. oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. 6. Dokumenty i informacje muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e_d_o_arka.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach