Przetargi.pl
„Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego typu Security Information and Event Management (SIEM), wraz z instruktażem stanowiskowym dla 5 osób dla Wojewódzkiego Szpitala..."

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, Plac Medyków 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. świętej Barbary w Sosnowcu
    Plac Medyków 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    REGON: 000296495
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wss5.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego typu Security Information and Event Management (SIEM), wraz z instruktażem stanowiskowym dla 5 osób dla Wojewódzkiego Szpitala..."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego typu Security Information and Event Management (SIEM), wraz z instruktażem stanowiskowym dla 5 osób dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr. 5 im Św. Barbary w Sosnowcu.”2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne3. Przedmiot zamówienia jest / nie jest udzielany w zadaniach (częściach): uzasadnienie braku podziału na części – Nie jest możliwe udzielenie zamówienia w częściach ze względu na nadmierne trudności techniczne i koordynacyjne. Oprogramowanie typu Security Information and Event Management to jednolity system.4. Szczegółowe informacje oraz sposób realizacji zamówienia zawierają poniższe załączniki do SWZ: a) załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy; b) załącznik nr 2 do SWZ – oświadczenie Wykonawcy / Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; c) załącznik nr 3 do SWZ - oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; d) załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp; e) załącznik nr 5 do SWZ - projektowane postanowienia umowy Umowy; e1) załącznik nr 5a do SWZ – umowa powierzenia danych osobowych; f) załącznik nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia; g) załącznik nr 7 do SWZ - oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; h) załącznik nr 8 do SWZ – zobowiązanie innego podmiotu; j) załącznik nr 9 do SWZ – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; k) załącznik nr 10 do SWZ – wykaz dostaw.5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był wsparciem serwisowym wraz z dostępnymi aktualizacjami przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przez Strony.5.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie realizacji przeprowadził instruktaż stanowiskowy dla 5 osób (pracowników Zamawiającego) na zasadach określonych w załączniku nr 5 do SWZ – projektowane postanowienia umowy oraz w załączniku nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.5.2. Zamawiający wymaga podania w formularzu ofertowym nazwy, wersji i producenta oferowanego systemu (oprogramowania). Brak wpisania nazwy, wersji i producenta skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 uPzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.5.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę 1 sztuki licencji.5.4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył pełną dokumentację techniczną i eksploatacyjną w zakresie dostarczonych konfiguracji oprogramowania, spełniając aktualne wymagania przepisów prawa: (Rozporządzenie Rady Ministrów, z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych1), Ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa), spełniającą założenia ujęte w analizie przedwdrożeniowej. Zamawiający wymaga dostarczenia kompletnej bazy cmdb - (CMDB – z ang. Configuration Management Database - baza danych zarządzania konfiguracją)- konfiguracji dostarczonych rozwiązań.6. Szczegółowe informacje oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (OPZ, stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ) oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 5 do SWZ).7. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, technologie ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów.8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp wszelkie odniesienia w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 104 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Należy odczytywać to w ten sposób, iż każdorazowo odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.9. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 101 ust. 4, 5 i 6 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowane przez nich rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszym SWZ.10. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, materiałów, technologii w dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.11. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy, montażu i konfiguracji uwzględnił wykonanie przedmiotu zamówienia tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaA) w zakresie posiadanego doświadczenia: Zamawiający żąda, aby Wykonawca udowodnił, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną porównywalną do udzielanego zamówienia dostawą wraz z wdrożeniem oprogramowania typu Security Information and Event Management (SIEM).Zamawiający informuje, iż porównywalne dostawy nie oznaczają dostaw takich samych lub identycznych, ale jedynie, że stopień skomplikowania wykonanych dostaw był pod względem technicznym lub organizacyjnym na takim samym poziomie, stopniu trudności ich wykonania co przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach